اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ری‌شهری:

حضور مردم در انتخابات امسال پر رنگ‌تر از گذشته خواهد بود

خبرگزاری فارس: تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با اشاره به بصیرت مردم در نظام اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات آتی پر رنگ‌تر از گذشته خواهد بود.

حضور مردم در انتخابات امسال پر رنگ‌تر از گذشته خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری اظهار کرد: مردم در نظام اسلامی از چنان بصیرتی برخوردارند که در کوران‌های مختلف، هیچ‌گاه از میدان به در نشده‌اند و چنانچه در راهپیمایی 22 بهمن نیز مشاهده شد، امیدواریم در انتخابات پیش رو، حضوری پر رنگ‌تر از گذشته در تاریخ انتخابات‌های نظام جمهوری اسلامی به ثبت برسد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی و مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح افزود: در شرایط کنونی دشمن با همه قدرت خویش به میدان آمده و البته به یاری خدا هر چه تلاش می‌کند، نتیجه عکس خواهد گرفت، ولی به هر حال، باید همه در برابر تلاش‌های دشمنان هوشیاری خود را حفظ کنیم.

آیت‌الله محمدی ری‌شهری فراگیر شدن موج خیزش‌های بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را استقبال ملت‌های مسلمان از مکتب امام خمینی (ره) و آرمان انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: امیدواریم، در آینده نزدیک این بیداری اسلامی که زمزمه آغاز آن از چند سال گذشته در میان کشورهای مختلف مشهود بود، تمام جهان را فراگیرد و آن روز، موعود همه پیامبران برای تشکیل حکومت جهانی به رهبری مهدی آل محمد (عج) است.

وی افزود: تشکیل یک نظام و حکومت اسلامی بر پایه آرای مردم، یکی از توفیقات بزرگ حضرت امام خمینی (ره) است که جز ایشان نصیب هیچ یک از مراجع عظام در تاریخ تشیع نشده است و این الگویی ارزشمند است که پاسخگوی مشکلات همه جوامع اسلامی است.

آیت‌الله محمدی ری‌شهری در بخش دیگر سخنان خود، با برشمردن ویژگی‌های جامعه اسلامی از نگاه قرآن گفت: اجابت دعوت حق، حیات معنوی جامعه و اقامه نماز از ویژگی‌های جامعه اسلامی است.

وی در تاکید اهمیت «اقامه نماز» در جامعه اسلامی گفت: اقامه نماز نه تنها اصلاح‌کننده همه ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی است بلکه از منظر قرآن آثار و برکات آن برای فرد و جامعه بسیار فراتر از اصلاح ناهنجاری‌ها است.

رئیس موسسه علمی‌‌ـ فرهنگی دارالحدیث، در ارتباط با نقش مراکزی همچون عقیدتی سیاسی در سازمان‌های نظامی و انتظامی، بر تاثیرگذاری بر فرهنگ خانواده‌ها در ارتباط با مسئله نماز اشاره کرد و گفت: مسئله نماز یکی از نکات کلیدی در کارهای فرهنگی است و از رموزی است که می‌تواند انسان و جامعه را به بالندگی برساند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام با اشاره به روایات اسلامی گفت: باید پیام‌های دینی و قرآنی در ظرف‌های زمانی و در قالب‌های مناسب استخراج شده و به صورت سنجیده و با برنامه‌ریزی مناسب به مخاطبان منتقل شود.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول