اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری البرز:

حضور مردم در انتخابات خطی بطلان بر خواسته دشمنان است

خبرگزاری فارس: مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری البرز گفت: حضور مردم در انتخابات خطی بطلان بر خواسته دشمنان است.

حضور مردم در انتخابات خطی بطلان بر خواسته دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی اکبر زاعی نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات نشان خواهد داد که ملت ایران دست ولایت و سرنوشت کشور برنخواهند داشت و یاوه گویی‌های دشمنان تأثیری در روحیه مردم نخواهد داشت.

وی ادامه داد: برگزاری این دوره از انتخابات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است لذا مسئولان برگزار کننده این انتخابات و مردم باید هوشیار باشند تا دشمنان نتوانند کوچک‌ترین خللی را در برگزاری این انتخابات وارد کنند.

این مسئول گفت: این اولین انتخابات استان البرز است که پس از استان شدن، به صورت مستقل برگزار می‌شود لذا مسئولان استانی تلاش خود را به منظور برگزاری باشکوه این مراسم انجام داده‌اند.

وی با اشاره به این که امروز دشمن با ترفندی جدید وارد میدان شده تا مانع از حضور مردم در این انتخابات شود خاطرنشان کرد: دشمنان در این شرایطی تازه وارد میدان شده‌اند تا مردم را دلسرد و ناامید کنند و مانع از حضور میلیونی مردم در این انتخابات شوند.

این مسئول تصریح کرد: اما دشمنان باید بدانند امروز ملت ایران از درک سیاسی بالایی برخوردار بوده و تمام توطئه‌های آنان را می دانند لذا با حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

وی با تاکید بر این که استان البرز از آمادگی ویژه‌ای برای برگزاری این دوره از انتخابات برخوردار است گفت: در این راستا تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری این دوره از انتخابات پیش بینی شده است.

در این دوره از انتخابات استان 117 نفر ثبت نام کردند که 78 نفر آنان تایید صلاحیت شدند همچنین 996 شعبه اخذ رأی هیئت‌های اجرایی برای استان البرز پیش بینی شده است که 899 شعبه ثابت و 97 شعبه سیار است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول