اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر خبر داد

برگزاری همایش پیاده‌روی شهروندان برتر بعد از انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر گفت: همایش پیاده‌روی شهروندان برتر به پس از انتخابات مجلس نهم موکول شد.

برگزاری همایش پیاده‌روی شهروندان برتر بعد از انتخابات

رضا بهدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: همایش پیاده‌روی شهروندان برتر ویژه سالمندان برپا می‌شود.

وی در مورد برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی فولاد شهر با بیان اینکه این هیئت روی کمیته‌ ورزش‌های طبیعی خود (از جمله رشته کوهنوردی زیر‌مجموعه این کمیته) متمرکز شده است، بیان داشت: در دو جمعه گذشته کمیته ورزش‌های طبیعی صعود به شاه کوه در نزدیکی بهارستان را پشت سر گذاشته و این هفته نیز همایش کوهنوردی داخلی را در ارتفاعات فولاد شهر برگزار کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر ادامه داد: گروه کوهنوردی تاراز زیرمجموعه هیئت ورزش‌های همگانی فولاد شهر قرار دارد.

وی با بیان اینکه گروه کوهنوردی زیرمجموعه هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر تا قبل از عید نوروز صعود به قله کرکس را پیش رو دارد، تاکید کرد: در سال آینده نیز شاهد صعود این تیم به دماوند و سبلان هستیم.

بهدانی تاکید کرد: کمیته گردشگری زیر مجموعه هیئت ورزش‌های همگانی فولاد شهر نیز از فرودین ماه سال آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی اظهار داشت: از اقدامات آینده هیئت ورزش‌های همگانی فولاد‌شهر می‌توان به برگزاری همایش بادبادک‌ها به نام «دل نوشته‌ای به خدا» پس از عید نوروز اشاره کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر تاکید کرد: از تمام توان خود برای رسیدن به اهداف این هیئت که ایجاد روحیه شاد در بین آحاد مختلف مردم است استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول