اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

دادستان اردبیل با سیاه‌نمایی انتخاباتی برخورد کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ از دادستان عمومی و انقلاب اردبیل انتظار داریم با افرادی که می‌خواهند با سیاه‌نمایی‌ آبروی دیگران را ببرند برخورد کند.

دادستان اردبیل با سیاه‌نمایی انتخاباتی برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم محمدی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد همدلی و ائتلافی در اردبیل اظهار داشت: امروز عده‌ای تلاش می‌کنند تا فضای انتخابات در اردبیل را با توسل به زور و تزویر و فساد و تباهی ناایمن و متشنج جلوه دهند در حالی که همه معتقدیم باید در چنین فضایی مردم انتخاب صحیح خود را انجام دهند.

استاد دانشگاه‌های اردبیل، عواطف و احساسات پاک جوانان را پیش برنده بسیاری از امور و افتخار ارزشمند نظام اسلامی توصیف کرد و افزود: جوانان پاک‌اندیش و علاقه‌مند به خدمت چنان با شور و شعف در صحنه انتخابات حاضر شده‌اند که نشان از حراست و کیاست آنها در صیانت از آرمان انقلاب و نهضت بزرگ امام خمینی (ره) است.

محمدی با بیان اینکه میانگین سنی جوانان محقق و پژوهشگر ما که در عرصه علمی و هسته‌ای موفقیت آفریدند 25 سال است، خاطرنشان کرد: هرچند عده‌ای تلاش می‌کنند تا از عطش و اندیشه پاک جوانان سوءاستفاده کنند اما در یک حرکت هم‌افزایی اجتماعی و علمی شاهد شکل‌گیری نحله‌های بزرگ علمی و گرایش‌های مهارت‌آفرینی هستیم که به نیک‌نامی جوانان ما کمک کرده است.

موسس فراکسیون انقلاب اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌های ما امروز با پرچمداری جوانان فرهیخته و اندیشمند به محل تولید و تکثیر فرهنگ و علوم روز افزون تبدیل شده و به یقین در سایه این پیشرفت‌ها به مجلس قانون‌گرا و تخصصی نیاز داریم تا جوابگوی خواسته متنوع جوانان و قشر آینده باشد.

عضو فراکسیون اساتید و دانشگاه‌های مجلس اضافه کرد: در مجلس شورای اسلامی با ارج نهادن به خلاقیت و ابتکار جوانان و توانمندی آنها در عرصه‌های متعدد وزارت ورزش و جوانان را تشکیل دادیم تا در این مجموعه اندیشه پاک و ولایی جوانان‌مان به معنای واقعی به ظهور بنشیند.

وی نگاه متحجرانه به جوانان و سرمایه‌های آینده را جفا در حق آنها دانست و گفت: جوانگرایی و نخبه‌پروری در دنیای امروز با توجه به احساسات و عواطف پاک جوانان جزو اصول برنامه‌ریزی ما است که سعی داریم به سرانجام برسانیم.

محمدی با انتقاد از برخی کج‌اندیشان در نگاه وارونه به نیاز جوانان به ویژه در حوزه ورزش و سلامت جسم و روح و روان ابراز داشت: ما امروز ورزش و علم را یک صنعت کارآمد می‌دانیم و معتقدیم با تکیه بر دو اصل عقل‌گرایی و عمل‌گرایی می‌توان بسیاری از نیازها را پاسخگو بود.

این نماینده مجلس بیان کرد: در سایه این اندیشه‌ها است که می‌توان مبارزه با فساد باند‌بازی پارت‌بازی و نحله‌های فکری پوچ و واهی را به سرانجام رساند و در برابر آنها سدی ایجاد کرد تا مبادا پیشروی کنند.

وی گفت: آنهایی که شهر را به مناطق 13 گانه، شش‌گانه، بالا و  پایین، متن و حاشیه و شهری و روستایی تقسیم کرده‌اند در حقیقت از هویت مردم و نگاه منصفانه دور شده‌‌اند، با چهره مخدوش می‌خواهند بسیاری از واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ از دادستان عمومی و انقلاب اردبیل انتظار داریم با افرادی که می‌خواهند با سیاه‌نمایی‌ آبروی دیگران را ببرند برخورد کند.

عضو مجمع نمایندگان استان اظهار داشت: ما در کشور به مجلس تخصصی نیاز داریم تا در تمام حوزه‌ها نیاز مردم احصا و موارد پیگیری شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول