اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شادگان:

حضور در انتخابات نشانه پایبندی به اندیشه‌های امام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شادگان گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس نشانه پایبندی مردم به اندیشه‌های امام خمینی(ره) است.

حضور در انتخابات نشانه پایبندی به اندیشه‌های امام است

حجت‌الاسلام احمد سواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی یک مانور بزرگ سیاسی است که در جهان از اهمیت زیادی برخوردار است و چشم جهانیان به آن دوخته شده‌است.

وی افزود: انتخابات امسال با ویژگی خاصی همراه است و آن ویژگی این مسئله است که در 33 سال گذشته و دوره‌های قبل رژیم‌های مزدور آمریکا در منطقه سرنگون نشده بودند، اما اکنون با بیداری اسلامی در کشورهای منطقه این انتخابات نیز می‌تواند نگاه جهانیان را به خود معطوف کرده و بر سرنوشت یک منطقه تأثیر بگذارد.

امام جمعه شادگان با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات عالی‌ترین و بارزترین نشانه مقبولیت مردمی هر نظام به ویژه نظام جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات نشان دهنده پایبندی به اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

سواری تصریح کرد: انتخابات در واقع مهر تأیید بر نظام جمهوری اسلامی و اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است و هر بار که مردم در صحنه حاضر می‌شوند اعتماد خود به نظام را به طور رسمی اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط ویژه‌ای هستیم و دشمن رجزخوانی خود را ادامه می‌دهد گفت: باید شرایط را درک کنیم و بدانیم حضور مردم تعیین‌کننده است.

امام جمعه شادگان بیان داشت: انتخابات پیش رو از این حیث که می‌تواند با رقم زدن یک مشارکت حداکثری آثار فتنه را از بین برده و امید دشمن به فشار از داخل را به یأس و ناامیدی تبدیل کند اهمیت زیادی دارد به طوری‌ که انتخابات حماسی پاسخ محکمی به دشمن است که امروز به تأثیر‌گذاری بر انتخابات امید بسته و تلاش می‌کند فتنه‌ جدیدی را رقم بزند.

سواری با یادآوری اینکه انتخابات نهم مجلس اولین انتخابات بعد از جریان فتنه‌ 88 است عنوان کرد: این فتنه اولا یک جریان طراحی شده و برنامه‌ریزی شده بود و ثانیاً فرصت کم‌نظیر به دست آمده از مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری را به تهدید تبدیل کرد و هزینه‌های زیادی را بر دوش نظام قرار داد.

وی ادامه داد: اکنون که بیش از دو سال از جریان فتنه فاصله گرفته‌ایم و غبار‌های فتنه فرو نشسته‌اند و اسناد و مدارک مستدل و مستند کافی به دست آمده معلوم شده که فتنه نه یک سوء تفاهم انتخاباتی بلکه برنامه‌ای برای براندازی نظام بوده که از سوی دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آنان طراحی شده بود.

امام جمعه شادگان در پایان اذعان داشت: فتنه‌ 88 فرصت کم نظیری را که برای ائتلاف و ارتقای جایگاه و موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه و نظام بین‌الملل به دست آمده بود تحت‌الشعاع قرار داد اما به یاری خداوند این فتنه با حضور مردم غیور ایران در انتخابات روز 12 اسفند به کلی نابود شده و اثری از آثار آن باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول