اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آسارای کرج:

حضور رأی اولی‌ها در انتخابات نشانه تداوم راه انقلاب است

خبرگزاری فارس: بخشدار آسارای کرج گفت: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات نشانه تداوم راه انقلاب است.

حضور رأی اولی‌ها در انتخابات نشانه تداوم راه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن محمدی بعد از ظهر امروز در همایش رأی اولی‌ها که در مجتمع شهید عباسپور آسارای کرج برگزار شد، اظهار داشت: رأی اولی‌ها با حضور در انتخابات علاوه بر شرکت در سرنوشت کشور خود راه امام و انقلاب را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: نسل جوان و امروز کشور برای حضور در انتخابات شوق داشته و لحظه شماری می‌کنند تا این روز فرا برسد تا بتوانند با حضور در پای صندوق‌های رأی و آرای خود پاسخ دندان‌شکنی را به یاوه‌های دشمنان بدهند.

بخشدار آسارا گفت: تهدید و تحریم کشور توسط دشمنان نمی‌توانند انتخابات در ایران را تحت‌الشعاع قرار دهد بلکه سبب خواهد شد تا ملت ایران دشمنان خود را بهتر شناخته و بر آرمان‌های خود راسخ‌تر و مقتدرتر شوند.

محمدی ادامه داد: امروز دشمن با هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان کشور در نظر دارد تا آنان را از آرمان‌های امام و انقلاب دور کند لذا وظیفه این نسل نسبت به نسل‌های گذشته سنگین‌تر بوده و آنان باید هدفمندتر و آگاهانه‌تر قدم بردارند.

وی افزود: جوانان ایرانی امروز با پیشرفت در عرصه‌های مختلف الگویی بزرگ در جهان محسوب می‌شوند اما دشمنان نمی‌توانند این پیشرفت و توسعه را در کشور شاهد باشند لذا با سنگ‌اندازی‌ و تحریم و تهدید در نظر دارند تا فضا را برای مردم سنگین کرده تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

این مسئول تأکید کرد: اما دشمنان از اقتدار و صبر ملت ایران آگاهی ندارند، کشور با داشتن پشتوانه‌ای محکم و سدی عظیم همچون مردم هرگز از این تهدیدات و توطئه‌ها آسیب نخواهد دید و همیشه پیروز خواهد بود.

محمدی ادامه داد: حضور نسل امروز در صحنه انتخابات مشتی محکم و پاسخی کوبنده در برابر یاوه‌های دشمنان خواهد بود و آنان را ناامید خواهد کرد.

وی در پایان از مردم این بخش به ویژه رأی اولی‌ها خواست تا با حضور خود در انتخابات مهر رد بر سینه دشمنان بزنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول