اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی:

نامزدهای انتخابات باید مصالح کشور را به منافع خود ترجیح دهند

خبرگزاری فارس: کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات باید مصالح کشور را به منافع خود ترجیح دهند گفت: انسجام، یکپارچگی و حفظ اصول می‌تواند اصولگرایی را در کشور نهادینه کند.

نامزدهای انتخابات باید مصالح کشور را به منافع خود ترجیح دهند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اصولگرایان باید با انسجام در انتخابات حضور پیدا کرده و از روش‌هایی که بوی منفعت‌خواهی می‌دهد پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه اگر اصولگرایان انسجام و یکپارچگی نداشته و اصول اصولگرایی را رعایت نکنند در آینده با چالش‌های جدی مواجه خواهند شد تصریح کرد: اصولگرایی یک گفتمان است و این گفتمان در صورتی می‌تواند در صحنه عمل، عملیاتی شود که حفظ اصول و پرهیز از مماشات مورد توجه همه افراد باشد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایان نباید به خاطر برخی ملاحظات روحیه انقلابی خود را کنار بگذارند، این ملاحظه‌کاری با اصولگرایی منافات دارد و از سوی دیگر اصولگرایان نباید کسانی را که با آنها دارای اختلاف سلیقه هستند فورا خارج از دایره اصولگرایی بدانند.

سلیمی ادامه داد: امروز رویکرد مردم به سمت اصولگرایی است ولی مردم با هیچکس عقد اخوت نبسته‌اند، مردم اگر ببینند کسی در شعار اصولگرا و در عمل چپ‌گراست، قطعا مسیرشان را از این افراد جدا خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه اصولگرایی یک گفتمان است بیان داشت: گفتمان به افراد و اشخاص تعلق ندارد و اگر کسی در عمل به جای اصولگرایی منفعت‌گرا شد، مردم مسیرشان را تغییر خواهند داد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول