اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه عید نوروز صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سلماس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی سلماس گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستانه فرا رسیدن عید نوروز در سلماس برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سلماس

جعفر نوبخت امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال جهت تنظیم بازار علاوه بر تشدید فعالیت تیم‌های بازرسی و نظارت نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (نمایشگاه بهاره) برگزار خواهد شد.

نوبخت افزود: هم‌زمان با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها طرح نظارتی وی‍‍‍‍‍‍ژه نوروز سال 90 در دو مرحله مقدماتی و اجرایی با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و پایش مستمر بازار در عرضه و تقاضا و برنامه‌ریزی برای تامین و توزیع کالا اجرا می شود و مرحله مقدماتی این طرح از تاریخ از اول اسفند تا  10 اسفند و مرحله اجرایی از تاریخ 11 اسفند 90 تا 15 فروردین سال 91 به منظور ایجاد زمینه مناسب برای تامیین مایحتاج ضروری مردم ادامه می‌یابد.

رئیس اداره بازرگانی سلماس در مورد زمان و کالا عرضه شده در نمایشگاه بهاره گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (نمایشگاه بهاره) از تاریخ 16 اسفند تا 26 اسفند در سالن سرپوشیده تعاون روستایی واقع در خیابان چمران جنوبی سلماس برگزار خواهد شد همچنین در این نمایشگاه کالاهایی همچون روغن، برنج، کیف و کفش، آجیل، خشکبار ، گوشت، میوه، مرکبات و ... سایر کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم عرضه خواهد شد و در خصوص کالاهای اساسی میوه و مرکبات علاوه بر عرضه و توزیع در معرض عموم مردم در نمایشگاه بهاره در مراکز و میادین شهرستان سلماس و تازه شهر توزیع خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: بازرسی‌های محسوس و نامحسوس بر عمکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی همچنین رسیدگی سریع و به موقع به گزارش‌های مردمی در قالب ستاد خبری و برخورد با تخلفات احتمالی از سوی واحدهای اقتصادی بخشی از کارهای اداره بازرگانی سلماس در ایام پایانی سال است.

رئیس کمیسیون نظارت سلماس در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: نظارت بر شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل درون و برون شهری و اماکن تفریحی، فرهنگی، سیاحتی، واحدهای اقامتی برخی از موارد نظارتی در بخش خدماتی اداره بازرگانی است. 

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول