اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نظرآباد خبر داد

تأمین مایحتاج مردم برای عید نوروز

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار نظرآباد تأکید کرد: دستگاه‌های مسئول تمام مایحتاج مردم برای نوروز را ذخیره کرده و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.

تأمین مایحتاج مردم برای عید نوروز

میرواسع حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: براساس تجارب سال‌های قبل، همواره حجم خرید کالاها به ویژه موادغذایی و پوشاک از سوی مردم در آستانه عید نوروز افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه مردم بسیاری از نیازهای خود به پوشاک را در این فصل از سال خریداری کرده و از سوی دیگر با توجه به سنت دید و بازدیدهای نوروزی، حجم تقاضا برای موادغذایی به ویژه میوه در مدت 15 اسفند تا 15 فروردین چند برابر می‌شود.

* میوه نوروز در نظرآباد به اندازه کافی ذخیره شده است

این مسئول تأکید کرد: خوش‌بختانه دستگاه‌های اجرایی و حتی اتحادیه‌های صنفی از مدت‌ها قبل مایحتاج مردم را در نظرآباد ذخیره کرده و ما هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: هم‌چنین به میزان کافی میوه مورد نیاز مردم در نوروز سال 91 در نظرآباد ذخیره شده و مردم از این بابت آسوده باشند.

وی در ادامه از شهروندان نظرآبادی خواست تا از خریداری اجناس با قیمت‌های کاذب خودداری کرده و موارد را به ستادهای ذی‌ربط اطلاع دهند.

* برخورد قاطع با واحدهای صنفی متخلف

حسین‌زاده در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در نظرآباد مبنی بر اینکه برای کنترل قیمت‌ها چه تمهیداتی در این شهرستان انجام شده است؟ گفت: ستادهایی برای مبارزه با کم‌فروشی و گران‌فروشی در آستانه عید نوروز تشکیل شده و این ستادها به صورت مستمر از عملکرد واحدهای صنفی در نظرآباد بازدید می‌کنند.

وی در پایان گفت: به تمام اتحادیه‌ها نیز هشدار داده شده است که در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی، با متخلفان برخورد شدید قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول