اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه‌ کردستان:

امسال طرح نوروزی در کردستان با پوشش بیشتری انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه‌ کردستان از اجرای طرح نوروزی در سراسر این استان خبر داد و گفت: این طرح در سال جاری با پوشش گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته انجام می‌شود.

امسال طرح نوروزی در کردستان با پوشش بیشتری انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رمضان نادری شنبه شب در جلسه شورای ترافیک استان در سنندج با تاکید بر استاندارد کردن وسایل نقلیه عمومی اظهار داشت: خودروهایی که در برون شهرها تردد دارند باید ضمن داشتن استانداردهای لازم از جمله کمربند ایمنی برای سرنشینان، رانندگان نیز باید مدارک لازم را همراه داشته باشند.

وی افزود: اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی در درون و برون شهرها امری لازم و ضروری است و رعایت این قوانین تضمین کننده سلامت جان مسافران است.

فرمانده پلیس راه‌های کردستان تاکید کرد: طبق قانون جدید راهنمایی و رانندگی تمام سرنشینان خودروهای عمومی باید کمربند ایمنی داشته باشند و در خودروها به هیچ عنوان سرنشین اضافی سوار نشوند.

نادری در ادامه بر آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به رانندگان وسایل نقلیه عمومی برون شهری به منظور کاهش میزان تصادفات رانندگی و ارتقا فرهنگ رانندگی تاکید کرد.

وی اضافه کرد: در راستای ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان در حال حاضر رانندگان روستاهای اطراف سنندج از جمله نایسر، ننله و حسن‌آباد مشکل خاصی نداریم.

فرمانده پلیس راه‌های کردستان در ادامه به اجرای طرح نوروزی در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: این طرح مانند سال‌های گذشته با پوشش بیشتری در راستای ایمن‌سازی بار ترافیکی و کاهش میزان تصادفات انجام می‌شود.

نادری به اجرای موفقیت آمیز طرح نوروزی جاده‌های استان در راستای همکاری دستگاه‌ها و ادارات مختلف استان با نیروهای پلیس راه، آموزش و فرهنگسازی در کاهش میزان تصادفات و تلفات ناشی از آن در طول سال گذشته اشاره کرد.

این مسئول در پایان خواستار روکش آسفالت جاده‌های استان، خط‌کشی معابر برون شهری، ساماندهی معابر ورودی شهرها و پلیس راه سنندج - همدان و زیباسازی بلوار این مسیر شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول