اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان‌ کرمانشاه:

میزبانی کرمانشاه با 14 نمایشگاه از گردشگران نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در ایام نوروز14 نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری برپا می‌شود.

میزبانی کرمانشاه با 14 نمایشگاه از گردشگران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلیل رحیمی در چهارمین جلسه ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی استان که ظهر امروز در سالن شهدای استانداری برگزار شد اظهار کرد: ستاد تسهیلات به منظور سهل و روان کردن سفر گردشگران و مهمانان نوروزی در سالجاری 6 جلسه تشکل شده است که 3 جلسه آن با حضور کارشناسان و 3 جلسه نیز با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در سومین جلسه ستاد در حوزه معاونت عمرانی قرار شد از 15 اسفندماه نظارت مستقیم بر عملکرد دستگاه‌ها مربوطه خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای مناسب برنامه‌های ستاد تسهیلات نورزی انجام گرفته است‌.

وی افزود: شرح وظایف دستگاه‌ها و ادارات عضو ستاد، اسامی آموزشگاه‌های محل اسکان‌، شرح وظایف‌، آماده نمودن و ارسال احکام معاونین‌، انعقاد قرار داد با کانون‌های تبلیغات در خصوص تهیه اقلام‌، آموزش سرایداران طرح اسکان‌، آموزش رانندگان تاکسی فرودگاه و پایانه مسافربری از جمله کارهایی است که ستاد تسهیلات نوروزی استان انجام داده است.

رحیمی ادامه داد: آموزش راهنمایان محوطه تاریخی و مناطق گردشگری‌، آموزش دهیاران هدف گردشگری‌، انعقاد قرار‌داد تهیه تابلوهای راهنمای گردشگری‌، انعقاد قرار داد مرمت و بازسازی سفره هفت‌سین از فعالیت‌های صورت گرفته در این ستاد است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه گفت: تهیه و نصب دستگاه‌ها‌ی اطلاع‌رسانی و نصب در مجموعه‌های تاریخی تکیه معاون‌الملک‌، طاقبستان و تکیه بیگلر‌بیگی‌، بازدید مستمر و نظارت گروهی با نمایندگان ادارت بهداشت و...، به کارگیری صد نفر جهت راهنمایی گردشگران و بازدیدکنندگان و اجرای تورهای یک روزه گردشگری نیز از کارهایی بود که در ستاد تسهیلات نوروزی استان انجام داده است‌.

وی یادآور کرد: در ایام نوروز 14 نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در شهرستان‌های تابعه برپا می شود‌.

رحیمی گفت: اجرای جشنواره‌های مختلف در محوطه‌های تاریخی و برپایی اجرای موسیقی محلی نیز برخی دیگر از کارهایست در ایام نوروز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول