اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان خبر داد

بازرسی 3700 واحد صنفی همدان در قالب سلامت نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از بازرسی 3 هزار و 700 واحد صنفی شهرستان همدان در قالب سلامت نوروزی به صورت روزانه خبر داد.

بازرسی 3700 واحد صنفی همدان در قالب سلامت نوروزی

فتح‌الله نظری پویا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تشکیل ستاد سلامت نوروزی بر اساس کارگروه های سلامت همدان، اظهار کرد: زمان برگزاری این طرح از یکم اسفندماه تا 15 فروردین است که بر این اساس 28 نفر از بازرسان محیطی مرکز بهداشت شهرستان همدان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ستاد سلامت نوروزی شهرستان همدان پنج نفر کارشناس کشیک ستادی نیز حضور دارند، تصریح کرد: در مجموع 33 نفر کارشناس در طول اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان همدان فعالیت می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه تعداد کارشناسانی که کشیک آزمایشگاه آب در شهرستان همدان هستند، دو نفر است، گفت: این افراد برای بررسی کیفیت باکتریالوژی آب شهری و روستایی روستاهای دارای شبکه آب، انجام وظیفه می‌کنند.

وی با بیان اینکه مدت زمان انجام عملیات روزانه کارشناسان تعیین شده در ستاد سلامت نوروزی شهرستان همدان از 8 صبح تا 20 شب به مدت 45 روز است، ابراز کرد: تعداد مراکزی که برای این بازرسی‌ها مورد توجه قرار گرفته شامل اماکن عمومی و واحدهای صنفی زیر پوشش بازرسی است که نزدیک به 7 هزار و 300 مورد است.

نظری پویا افزود: حداقل دفعات بازرسی از اماکن پذیرایی بین راهی در طول اجرای طرح نیز سه مرتبه است که به صورت روزانه انجام می‌شود.

به گفته وی، 8257455 و 8260696 شماره‌های تعیین شده و آماده برای ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و گزارشات مردمی در مرکز بهداشت شهرستان همدان است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: شبکه دامپزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی و اداره نظارت بر اماکن عمومی از جمله دستگاه‌هایی هستند که در طول اجرای طرح سلامت نوروزی با مرکز بهداشت همدان همکاری می‌کنند.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: شعبه ویژه 5 تعزیرات حکومتی همدان نیز برای رسیدگی سریعتر به شکایاتی که در مرکز بهداشت شهرستان همدان ثبت می‌شود، فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول