اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال‌احمر مازندران:

راه‌اندازی 60 پایگاه هلال‌احمر در نوروز 91 در مازندران

خبرگزاری فارس:سرپرست جمعیت هلال‌ احمر مازندران گفت: 60 پایگاه هلال‌احمر در ایام نوروز به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

راه‌اندازی 60 پایگاه هلال‌احمر در نوروز 91 در مازندران

مهدی ولی‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه پایگاه‌های جاده‌ای مازندران در ایام نوروز در دو بخش اصلی متمرکز می‌شوند، اظهار داشت: این پایگاه‌های ثابت و سیار در سه محور اصلی کندوان، سوادکوه و هراز و در محور کناره رامسر تا گلوگاه مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه 30 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای اصلی و محور کناره مازندران در ایام نوروز91 خدمات‌رسانی خواهند کرد، تصریح کرد: به همین تعداد نیز پایگاه راهنمایان نوروزی در مازندران دایر می‌شود.

ولی‌پور با تاکید بر اینکه پایگاه‌های راهنمایان نوروزی با حضور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در مسیر شهرها مستقر می‌شوند، اذعان داشت: این راهنمایان خدمات لازم به مسافران را ارائه می‌دهد.

وی از دایر کردن خیمه‌های نماز در کنار چادرهای هلال‌احمر در طول مسیرها خبر داد و افزود: این پایگاه‌ها و خیمه‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی دایر هستند.

سرپرست جمعیت هلال‌ احمر مازندران با اشاره به اینکه امدادگران در پایگاه‌های نوروزی جمعیت مستقر می‌شوند، یادآور شد: در طول نوروز یک هزار و 500 امدادگران هلال احمر به کار گیری می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: در کنار امدادگران به همین تعداد نیز داوطلبان جوان جمعیت هلال احمر نیز به مسافران خدمات نوروزی ارائه می‌کنند.

ولی‌پور از برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در استان خبر داد و گفت: در طول یک برنامه چهارساله تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در مازندران افزایش می‌یابد.

انتهای‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول