اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 10 اسفندماه ‌سال‌جاری در چهارمحال و بختیاری

نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای نوروزی گشایش می‎یابد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای نوروزی از 10 اسفندماه امسال لغایت 23 اسفندماه در سراسر این استان دایر می‌شود.

نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای نوروزی گشایش می‎یابد

رحمن کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای نوروزی از 10 اسفندماه امسال لغایت 23 اسفندماه در سراسر این استان دایر می‌شود، اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها به مدت 10 روز انواع پوشاک، شیرینی، آجیل و خشکبار، میوه، گوشت سفید و قرمز، کیف و کفش موردنیاز مردم را با تخفیف پنج تا 15 درصد عرضه می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال اولویت عرضه کالا در نمایشگاه‌های بهاره با تولیدکنندگان است، افزود: به‌منظور ارائه کالای باکیفیت به مردم کمیته‌های بازرسی، نظارتی و امنیتی، اجرایی و کیفی بر نحوه خدمات‌رسانی غرفه‌داران در این نمایشگاه نظارت می‌کنند.

کرمی از برگزاری فروش فوق‌العاده نیز در استان خبر داد و گفت: بازاریان، تولیدکنندگان، عمده فروشان و نمایندگان شرکت‌های پخش مواد غذایی و پوشاک برای ارائه کالاهای باکیفیت و با تخفیف اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امسال نظارت بیشتری بر کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌ها و در سطح بازار صورت خواهد گرفت.

کرمی از کاهش قیمت برخی از کالاهای موردنیاز مردم در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: قیمت برخی کالاهای موردنیاز مردم در استان چهارمحال و بختیاری در دو هفته گذشته کاهش یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر همین اساس قیمت برنج کیسه‌ای 10 کیلویی که هفته قبل 260 هزار ریال بود 15 درصد کاهش یافت.

وی افزود: قیمت یک حلب روغن 4.5 کیلویی نیز از 130 هزار ریال با هفت درصد کاهش به 120 هزار ریال رسید.

کرمی ادامه داد: همچنین قیمت گوشت مرغ، گوشت گوسفند و گوشت گوساله نیز سه درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول