اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان خبر داد

برپایی نمایشگاه نوروزی عرضه کالا در سالن بین‌المللی اروند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان از برپایی نمایشگاه نوروزی عرضه کالا در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند خبر داد.

برپایی نمایشگاه نوروزی عرضه کالا در سالن بین‌المللی اروند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شهاب صدیقی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد نوروزی شهرستان آبادان که با حضور مسئولان شهری در فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که با سازمان منطقه آزاد اروند صورت گرفته مقرر شد تا نمایشگاه نوروز سال 91 را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه برای رونق اقتصاد دو شهر آبادان و خرمشهر بسیار تأثیرگذار خواهد بود افزود: نمایشگاه نوروزی عرضه کالا برای بازدید شهروندان آبادان و خرمشهر است و تنها به عرضه کالا از سوی کسبه بومی این دو شهر اختصاص خواهد یافت.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان در این جلسه همچنین به معرفی کمیته‌های هشت‌گانه ستاد نوروزی آبادان پرداخته و تصریح کرد: کمیته‌های مختلفی برای اجرای برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان به منظور آماده‌سازی آبادان برای استقبال از شهروندان و به ویژه میهمانان نوروزی تشکیل شده‌است.

صدیقی در خصوص این کمیته‌ها گفت: کمیته راهیان نور با مسئولیت مستقیم ناحیه مقاومت بسیج آبادان و با عضویت شهرداری‌های آبادان و اروندکنار، تعدادی از ادارات از جمله برق، آب و فاضلاب و مخابرات، منطقه آزاد اروند، شرکت پالایش نفت، بخشداری مرکزی و اروندکنار، پتروشیمی و نیروی انتظامی آبادان به مسئولیت استقبال و پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور را به عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: از پانزدهم مهرماه عزیمت کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های دانش‌آموزی آغاز شده که تاکنون تعداد 400 هزار دانش‌آموز در این کاروان‌ها از این مناطق دیدن کرده‌اند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان خاطرنشان کرد: کمیته اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی در آبادان با مسئولیت اداره آموزش و پرورش و عضویت شهرداری، اداره اوقاف، میراث فرهنگی و تعدادی دیگر از ادارات نیز کار اسکان میهمانان نوروزی را در ایام نوروز به عهده دارد.

صدیقی همچنین در تشریح سایر کمیته‌های ستاد نوروزی اظهار کرد: کمیته‌ پاکسازی و زیباسازی شهر با مسئولیت شهرداری آبادان و اروندکنار، کمیته امنیت و انتظامی با مسئولیت نیروی انتظامی شهرستان آبادان، کمیته بهداشت و درمان با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان آبادان، کمیته حمل و نقل با مسئولیت اداره راه و ترابری، کمیته پشتیبانی بازار با مسئولیت اداره بازرگانی آبادان و کمیته اطلاع‌رسانی و امور فرهنگی با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به انجام سایر امور مربوط به ستاد نوروزی شهرستان خواهند پرداخت.

وی با اشاره به حجم بالای کار در کمیته‌های هشت‌گانه و مدت زمان محدودی که تا آغاز سال جدید باقی‌ مانده‌است تصریح کرد: کمیته‌ای که بیشترین حجم کار را بر عهده خواهد داشت کمیته زیباسازی و پاکسازی شهری است که شهرداری آبادان آن را به عهده خواهد داشت.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان در پایان با بیان اینکه شهر آبادان جاذبه‌هایی دارد که باعث ماندن میهمانان تا آخرین روزهای نوروز می‌شود گفت: برای راضی نگاه داشتن مهمانان نوروزی و همچنین شهروندان آبادانی در ایام تعطیلات سال نو و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به آنها تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول