اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان خبر داد

اجرای طرح ویژه کنترل ترافیک پلیس گلستان برای خریدهای نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان از آغاز طرح کنترل ترافیک به منظور فراهم کردن بهترین شرایط برای خریدهای نوروزی مردم خبر داد.

اجرای طرح ویژه کنترل ترافیک پلیس گلستان برای خریدهای نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس استان گلستان علیرضا حسنی اظهار داشت: با فرا رسیدن روزهای پایان سال و آغاز خریدهای نوروزی، ترافیک سطح شهر نیز افزایش می‎یابد.

وی گفت: رشد چند برابری سفرهای درون شهری، افزایش تقاضای شهروندان برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و بالطبع متناسب نبودن این ظرفیت با نیاز موجود و قفل شدن خیابان‎ها و بزرگراه‎های شهر از خودروی شخصی و افزایش ساعت اوج ترافیک همگی از صحنه‎های تکراری روزهای پایانی سال است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان همچنین گفت: با اجرای طرح‎های ترافیکی ویژه ضمن انضباط بخشی به تردد خودروها و شهروندان در سطح شهر می‎توان از ترافیک آن جلوگیری کرد.

حسنی برنامه پلیس در طرح ویژه انضباط ترافیکی خریدهای نوروزی مردم را برخورد با تخلفات ساکن مانند پارک دوبله و توقف‎های غیرمجاز عنوان کرد و اذعان داشت: شهروندان باید از توقف‎های حاشیه‎ای و پارک‎های دو و سه ردیفه به ویژه در مراکز پرجمعیت و شلوغ بازار خودداری کنند.

وی از رانندگان خواست از تردد غیرضروری در روزهای پایانی سال در سطح شهر خودداری کنند و تا حد امکان برای خریدهای نوروزی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول