اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/101

استادحسینی: انتخابات صحنه نبرد با دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد‌(عج) استان سمنان تأکید کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حقیقت یک صحنه نبرد و میدان مبارزه با دشمنان و بیگانگان است.

استادحسینی: انتخابات صحنه نبرد با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان علی استادحسینی شنبه شب در گردهمایی پاسداران سپاه استان سمنان که در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ 12 برگزار شد، اظهار داشت: شاهد ما برای این مبارزه، جنگ تمام عیار رسانه‏ای بوده که توسط بیگانگان و به خصوص عناصر ضد انقلاب در خصوص تحریم انتخابات روی داده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه در این مسیر برخی از عناصر داخلی و فتنه‏گر نیز هم‏آواز با دشمنان خارجی به دنبال تحریم و کاهش مشارکت مردم هستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی و فتنه‏گران داخلی به دنبال مأیوس کردن مردم در زمینه‏های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند.

استادحسینی با بیان اینکه فتنه و انحراف دو لبه یک قیچی هستند، اظهار داشت: این دو گروه تلاش بسیاری دارند که درصد مشارکت مردمی کاهش پیدا کند و در عین حال به دنبال این هستند که سهمی از مجلس داشته باشند و چه در مجلس موفق شوند یا نشوند به دنبال این می‏روند که فضا را امنیتی کنند.

وی با بیان اینکه فتنه و انحراف در چند نقطه با هم مشترک هستند، اظهار داشت: بی‏توجهی به روحانیت و مرجعیت شیعه، عدم قبول ولایت‌فقیه، حاشیه‏سازی برای انقلاب نظیر بحث مکتب ایرانی، تقلب، صیانت از آرا و تفرقه و انشقاق در بین اصولگرایان از جمله نقاط اشتراک فتنه و انحراف است که آن را به صورت آشکارا در لسان و عمل اثبات کرده‏اند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پایان تصریح کرد: با حضور با بصیرت مردم، انتخاباتی پرشور و حداکثری خواهیم داشت و مردم هم با شناخت و توجه به معیارهای ارائه شده از سوی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، افراد اصلح را گزینش خواهند کرد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول