اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/94

معیارهای اخلاقی در جریان تبلیغات انتخاباتی رعایت شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کاندیدای اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر گفت: یکی از اصول ستاد جواد خسروی در انتخابات این است که در جریان تبلیغات انتخاباتی، معیارهای اخلاقی به شکل مطلوبی رعایت شود.

معیارهای اخلاقی در جریان تبلیغات انتخاباتی رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، رمضان‏علی حیدریان امشب در مراسم سخنرانی جواد خسروی کاندیدای مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در مسجد صاحب‏الزمان (عج) این شهر که با حضور شمار زیادی از مردم و حامیان خسروی در مهدیشهر برگزار شد، اظهار کرد: در ستاد خسروی اهداف و سیاست‏هایی پیش‏بینی شده است که همه باید پایبند به آن باشند.

وی تصریح کرد: در ستاد شهردار سابق سمنان به اصولی اعتقاد داریم که سعی شده است تا این مرحله و تا جایی که توان داریم، به این معیارها احترام بگذاریم و اصول طراحی شده را رعایت کنیم.

رئیس ستاد کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر ادامه داد: یکی از این اصول این است که در جریان تبلیغات انتخاباتی باید معیارهای اخلاقی به شکل مطلوبی رعایت شود.

حیدریان اضافه کرد: راضی نیستیم به خاطر رای آوردن خسروی و ورود وی به مجلس شورای اسلامی احدی خود را جهنمی کند و بر خلاف اعتقادات درونی و مذهبی که همه ایرانیان به آن پایبند هستند، قدمی بردارد.

وی کار تبلیغاتی که به واسطه آن خداوند متعال از انسان ناراضی شود را مورد تایید ندانست و گفت: تمام کردار، گفتار، عمل و قدم ما در این صورت تنها برای رسیدن به مقام دنیوی است در حالی که در ستاد خسروی همه چیز با معیارهای دینی و خدایی سنجیده می‏شود و و فعالیت‏ها نیز باید در راستای جلب رضایت خداوند متعال باشد چرا که اعتقاد داریم در غیر این صورت منفعت و خیری برای مردم ندارد.

رئیس ستاد کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر تاکید کرد: اگر حامی خسروی برای شخص وی قدم بردارد، بی‏شک این برای دنیاست و تمام تلاش ما باید بر این محور استوار باشد که رضایت خدا، رسول اکرم (ص)، امیرالمومنین (ع)، ائمه اطهار (ع)، ولایت و رهبری را جلب کنیم و به همین خاطر در هیچ شرایطی راضی به زیر پا گذاشتن اصول خود نیستیم.

حیدریان ادامه داد: باید با اخلاق، اعتماد و اسلام‏خواهی و همچنین در نظر داشتن قانون‏مداری و حفظ حرمت شخصیت‏ها و بزرگ‏ترها در راستای تبلیغات انتخاباتی حرکت کرد و در عین حال به قضاوت عادلانه در کنار توجه به همه این امور بپردازیم.

وی تصریح کرد: روزی باید به دنیا، مردم کشور و استان و شهرمان بگوییم که در عین تبلیغات مطلوب انتخاباتی، می‏توان سالم فعالیت کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول