اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

فعالیت ستادهای انتخاباتی باید بر اساس مقررات باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهار گفت: فعالیت ستادهای انتخاباتی باید بر اساس مقررات باشد.

فعالیت ستادهای انتخاباتی باید بر اساس مقررات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده عصر امروز در جلسه هماهنگی اجرای قوانین و مقررات تبلیغاتی با حضور هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی و مسئولان ستادهای تبلیغاتی داوطلبان در محل فرمانداری شهرستان بهار اظهار کرد: مسئولان ستادها باید عادل‌ترین افراد باشند و باید عدل و عدالت را در این دوره جاری کنند و به هر قیمتی نباید برای داوطلبان رأی جمع کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند قابل احترام هستند که در این میان باید به صورت جدی از تخریب کاندیداها پرهیز شود.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: همه باید دست در دست هم دهیم و با اتحاد و تبعیت از رهبری انتخاباتی سالم و باشکوه را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه هدف در این دوره حضور حداکثری است، ابراز داشت: دشمن در تلاش است این حضور را کمرنگ جلوه دهد که ما باید هوشیارانه این توطئه را خنثی کنیم.

گلکارزاده افزود: مسئولان ستادها اگر تخلفی از طرف دیگر کاندیداها مشاهده کردند به صورت کتبی و مستند گزارش دهند و از هر گونه تنش پرهیز شود.

وی اظهار داشت: فعالیت ستادها باید بر اساس مقررات باشد و در تبلیغات توانایی هر کاندیدا برای مردم معرفی شود نه اینکه به تخریب یکدیگر بپردازند.

فرماندار بهار در پایان خاطرنشان کرد: هر داوطلب می‌تواند در مرکز هر بخش و هر شهر یک ستاد تبلیغاتی به تفکیک برادر و خواهر داشته باشد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول