اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

مدیران از شگردهای گوناگون برای مشارکت در انتخابات بهره گیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: مدیران نظام باید از شگردهای گوناگون برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بهره گیرند.

مدیران از شگردهای گوناگون برای مشارکت در انتخابات بهره گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی عصر امروز در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات استانداری اظهار داشت: رسانه ملی با پخش آهنگ‌های مذهبی و بومی زمینه نشاط و هیجان برای حضور مردم در انتخابات را فراهم کند.

وی با بیان اینکه  انتخابات امسال نسبت به انتخابات دیگر در کشورمان از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: اکنون تجربه نیم قرن حضور جدی و امید بخش ملت ایران در صحنه‌ها برای دوستداران انقلاب امید بخش و برای دشمنان  ناراحت کننده است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: کسانی که نامزد انتخابات شدند اما رد صلاحیت شدند، نباید صحنه انقلاب را ترک کنند زیرا که این خوشحالی دشمنان را به دنبال دارد و آنها نیز باید مردم  را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

 

 

*هزار و 330 صندوق در سیستان و بلوچستان برای آرای مردم پیش‌بینی شده است

معاون سیاسی _ امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز  در ادامه این جلسه گفت: 44 نفر در شش حوزه انتخاباتی سیستان و بلوچستان برای نشستن بر هشت کرسی نمایندگی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت می‌پردازند.

جلال سیاح اظهار داشت: هزار و 330 صندوق سیار و ثابت در شش حوزه انتخاباتی سیستان و بلوچستان برای جمع آوری آرای مردم پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان اغلب افراد مورد اعتماد مردم تایید صلاحیت شده‌اند و این نکته مثبت نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: روند رو به رشد افزایش مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات گذشته، نشان از علاقمندی مردم این خطه از سرزمین ایران به حوزه سیاست دارد.

سیاح یادآور شد: مردم سیستان و بلوچستان در 12 اسفند ماه بار دیگر با حضور حداکثری خود حماسه دیگری را در تاریخ پر شکوه انقلاب اسلامی ایران رقم می‌زنند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در ادامه این جلسه گفت: در سال‌جاری از ظرفیت 2 هزار و 500 نفر فرصت شغلی در کشور، 58 هزار شغل به سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده بود که تاکنون 49 هزار فرصت شغلی ایجاد شده و باقی آن تا پایان امسال محقق می‌شود.

محمد عرب کنگان افزود: همچنین 136 میلیارد تومان از محل مشاغل خانگی به افراد جویای کار پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان در تحقق پروژه سند اشتغال در بین استان‌های دیگر از جایگاه برتری برخوردار است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول