اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

تمام اداره‌ها برای برگزاری انتخابات بسیج شده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: تمام اداره‌ها و امکانات برای برگزاری انتخابات بسیج شده‌اند.

تمام اداره‌ها برای برگزاری انتخابات بسیج شده‌اند

 به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات در سلماس در تلاش هستند و جایگاه تمام شعبه‌های اخذ رای در این شهرستان مشخص شده است.

وی افزود: بخش‌های مرکزی و بخش مرکزی سلماس از جمله مناطقی هستند که شعبه‌های اخذ رای در آن مکان‌ها استقرار می‌یابد.

به گفته این مسئول تعداد 120 صندوق اخذ رای در این شهرستان داریم که از آغاز ساعت رسمی در 12 اسفند کار رای‌گیری را انجام می‌دهند.

فرماندار سلماس با تاکید بر اینکه کاندیداهای نمایندگی مجلس باید فضای معنوی و اخلاقی را در جامعه نهادینه کنند، اظهار داشت: فضای تبلیغاتی انتخابات مجلس باید به‌ دور از هرگونه اهانت و تحقیر باشد.

نظری با بیان اینکه مردم سلماس با نشاط و سرزنده هستند و در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری موثر و فعال دارند، خاطرنشان کرد: حضور مردم سلماس در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری مثال‌زدنی است و مردم در 12 اسفند جاری با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری پرشورتر و بانشاط‌تر در انتخابات مشارکت می‌کنند.

وی مردم ایران را به لحاظ سیاسی، اعتقادی و ولایی بودن، بصیر و دانا نامید و خاطرنشان کرد: واجدان شرایط رای خود را به عنوان یک جهاد الهی به صندوق‌ها می‌اندازند.

فرماندار سلماس جامعه ایرانی را اسلامی و اخلاقی خواند و یادآور شد: جامعه ایرانی پایبند به اخلاق و معنویت است و افراد با اعتقاد پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و شرکت در انتخابات را برای خود یک تکلیف می‌دانند.

نظری با بیان اینکه انتخابات سبب اتحاد و انسجام بیشتر می‌شود، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سبب می‌شود در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

فرماندار سلماس با بیان اینکه برگزاری انتخابات افق دید ما را بین‌المللی می‌کند، تصریح کرد: کشور نیازمند مجلسی مقتدر است و تمام اقشار جامعه باید تلاش کنند در فضای رقابتی سالم مجلسی مقتدر تشکیل شود.

وی به پنج کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سلماس اشاره کرد و گفت: به دنبال مشارکت حداکثری هستیم و امیدواریم تمام واجدان شرایط رای دادن پای صندوق‌های رای‌گیری حاضر شوند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول