اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌ و بلوچستان:

ملت با بصیرت فراز و نشیب‌های انتخابات را مدیریت کنند

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ملت ایران با بصیرت، فراز و نشیب‌های انتخابات را مدیریت کنند.

ملت با بصیرت فراز و نشیب‌های انتخابات را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی محمد آزاد عصر امروز در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ارزش کار، به موقع اجرا شدن آن است و مدیران باید کار را برای رضای پروردگار انجام دهند.

وی با بیان اینکه مدیران در بحث انتخابات قضیه وحدت ملی را مد نظر قرار دهند، افزود: ملت ایران با بصیرت و آگاهی تهدیدهای انتخاباتی را به فرصت تبدیل می‌کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: انتخابات در ابعاد گوناگون برای کشورمان حائز اهمیت است اکنون دشمنان با بوق‌های تبلیغاتی خود جنگ نرم علیه کشورمان به راه انداخته‌اند تا ارتباط بین مردم و مسئولان را کم رنگ نشان دهند.

آزاد بر صرفه‌جویی مدیران دستگاه‌های اجرایی در حامل‌های انرژی تأکید کرد و گفت: مدیران در ساخت پروژه‌ها نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.

وی آثار هدفمند کردن یارانه‌ها را در دراز مدت قابل لمس دانست و افزود: افزایش فضای کار یکی از مصادیق مهم اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها در کشورمان است.

استاندار سیستان و بلوچستان بر سرمایه گذاری بخش کشاورزی تأکید کرد و بیان داشت: با فعال شدن صنعت کشاورزی در استان، زمینه اشتغال برای جوانان فراهم می‌شود.

آزاد با بیان اینکه مدیران از برداشت‌های فردی در مورد قوانین نظام اجتناب کنند، گفت: مدیران با نگاه مثبت قانون را در جامعه اجرا کنند و به دنبال تبصره‌ای باشند که به نفع مردم باشد.

وی وضعیت امنیتی استان را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: مدیران فضای استان را به منظور ایجاد امکانات رفاهی برای مسافران نوروزی فراهم کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مدیران در حمایت از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بی طرف عمل کنند، بیان کرد: انتخابات یک کار ملی و متعلق به مردم است که همه باید دست به دست هم آن را به سر منزل کمال برسانیم.

آزاد به نقش دستگاه‌های دولتی و خصوصی در انتخابات اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی با در اختیار گذاشتن امکانات فضا را برای انتخابات پرشور مهیا کنند.

وی گفت: ملت ایران با مشارکت حداکثری، ادبیات کشورهای غرب را به سمت و سوی آرمان‌های انقلاب سوق می‌دهند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: 470 پروژه در بخش راه، آموزش، آب، کشاورزی، عمران شهری و روستایی و بازرگانی با اعتباری بالغ بر 527 میلیون تومان در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است که باید در این مورد اطلاع رسانی شود.

رجبعلی شیخ‌زاده افزود: صد درصد اعتبارات عمرانی در سال‌جاری به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: طی 12 مرحله پرداخت یارانه‌ها، هزار و 466 میلیارد تومان به مردم سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول