اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان خبر داد

برخورد با تخلفات انتخاباتی در همدان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان گفت: تا به امروز دو مورد اعمال قانون، سه مورد تذکر کتبی و 9 مورد تذکر تلفنی به کاندیداهای بی‌توجه به رعایت قانون داده شده است.

برخورد با تخلفات انتخاباتی در همدان

حسن قهرمانی‌مطلق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت انتخابات، آن را نماد مردمسالاری دینی خواند و افزود: دشمنان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را هدف حملات خود قرار داده‌اند به همین دلیل باید با بصیرت و هوشیاری بار دیگر نمایشی حماسی از حضور برای دفاع از آرمان‌های نظام را به منصه ظهور گذاشت.

وی با اشاره به رقابت انتخاباتی 29 نفر در حوزه انتخابیه همدان و فامنین گفت: طی برآورد هیئت اجرایی 277 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان همدان فعال خواهد بود که از این تعداد 182 شعبه در سطح شهر همدان، 64 شعبه در بخش مرکزی و 30 شعبه نیز در بخش شراء است.

فرماندار شهرستان همدان در ارتباط با واجدان شرایط رأی دادن در همدان و فامنین نیز ابراز داشت: تعداد 502 هزار و 562 نفر حائز شرایط برای رأی دادن در این دوره از انتخابات هستند.

وی در ادامه سخنانش به روند فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها پرداخت و افزود: در این راستا اقدامات و فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها به صورت دقیق در حال رصد و پیگیری است.

قهرمانی‌مطلق تصریح کرد: در همین زمینه دو مورد اعمال قانون و سه مورد نیز تذکر کتبی به کاندیداهای بی توجه به رعایت قانون داده شده است.

وی با بیان اینکه تذکر تلفنی نیز تا به امروز به تعداد 9 مورد رخ داده است، گفت: تخلف قانونی رخ داده بیشتر در زمینه عدم رعایت ابعاد پوسترها و یا نصب بنرهای تبلیغاتی در مکان‌های نامناسب بوده که جمع‌آوری شده است.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه ابراز داشت: در همدان 6 هزار نفر مرتبط با انتخابات فعالیت می‌کنند و زمینه برای برگزاری انتخاباتی سالم مهیا شده است.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم حضور حداکثری و دشمن‌شکن مردم در انتخابات، آن را زمینه‌ساز دفع توطئه‌های دشمنان خواند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول