اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم در افتتاحیه جام یادگار امام عنوان کرد

حضور پرشور ورزشکاران در انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: استاندار قم بر حضور گسترده جامعه ورزش استان قم و کشور در انتخابات مجلس نهم تاکید کرد.

حضور پرشور ورزشکاران در انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور در آیین افتتاحیه هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام که عصر امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، تصریح کرد: کشتی ورزش ملی میهنی ما ایرانیان محسوب می‌شود و این ورزش ریشه در تاریخ ایران دارد.

وی ادامه داد: در آستانه 12 اسفندماه و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم و امیدوارم همچون میادین ورزشی و رقابت‌های مهم ملی و بین‌المللی، شاهد حضور پرشور ورزشکاران همگام با مردم ایران اسلامی در این انتخابات پرشور باشیم.

مراسم افتتاحیه هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام بلافاصله بعد از برگزاری دیدارهای جذاب و تماشایی کشتی‌گیران مدعی شرکت کننده در سه وزن نخست این دوره از رقابت‌ها برگزار شد.

در این مراسم که در حضور میهمانان داخلی و خارجی و همچنین جمعیت عظیمی از تماشاگران و علاقمندان به کشتی برگزار شد، استاندار قم، شهردار قم، مدیر کل ورزش و جوانان و بسیاری دیگر از مسئولان محلی و کشوری حضور داشتند.

حضور حجت الاسلام موسی‌پور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، حتی ساعتی پیش از برگزاری مراسم افتتاحیه از نکات جالب توجه بود و استاندار قم به تماشای رقابت‌های حساس مرحله نیمه نهایی نیز نشست.

رقابت‌های کشتی فرنگی جام یادگار امام امسال با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و شش تیم خارجی از کشورهای مطرح کشتی فرنگی دنیا که عمدتا از حاشیه‌نشینان دریای خزر و شمال کشورمان محسوب می‌شوند اما سابقه خوبی در کشتی فرنگی دارند، در قم در حال برگزاری است.

این دوره از پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام که از صبح امروز شنبه ششم اسفند ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شده است، سی و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام فجر محسوب می‌شود.

فدراسیون کشتی کشورمان نیز که در نیمه دوم سال جاری به دنبال کنار رفتن محمدرضا یزدانی خرم رئیس پیشین خود توسط حجت‌الله خطیب به صورت سرپرستی اداره می‌شود، بعد از برگزاری جام یادگار امام امسال باید خود را برای رقابت‌های بین‌المللی جام تختی که اتفاقا از جام‌های معتبر و جایزه بزرگ فیلا نیز محسوب می‌شود، آماده کند.

کشتی‌گیران شرکت‌کننده در هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در شهر مقدس قم در اوزان هفت‌گانه تا یکشنبه شب در قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تیم‌ها و نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شوند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول