اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ملت در انتخابات حماسه 22 بهمن را تکرار خواهند کرد

خبرگزاری فارس: معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ملت در انتخابات مجلس، حماسه 22 بهمن را تکرار خواهند کرد.

ملت در انتخابات حماسه 22 بهمن را تکرار خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌السلام محمدرضا آشتیانی در بیست و چهارمین گردهمایی ائمه جماعات استان قم که عصر امروز در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: نباید فعالیتی در کشور صورت پذیرد که باعث امیدواری دشمن برای پیدا کردن راه نفوذ باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه بیداری مسلمانان و تصمیم‌گیری بر اساس بصیرت، آگاهی و شرایط زمانی، باعث ناامید شدن دشمنان و بستن راه نفوذ دشمنان به کشورهایشان خواهد شد، گفت: قبل از هر چیزی باید انگیزه دشمن از دشمنی کردن با خود را بشناسیم و متناسب با آن برنامه‌ریزی کرد و با آن به مقابله پرداخت.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دین، عزت و استقلال را از جمله دلایل دشمنی سران استکبار با انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمن در حال رصد کردن فعالیت‌های ملت ایران است تا با استفاده از کوچک‌ترین غفلت، فتنه سال 88 را تکرار کند اما ملت ایران همانند حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت و اجازه اجرای نقشه شوم دشمنان را نخواهد داد.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رای، بیعت با آرمان‌های انقلاب و اسلام است، اعلام کرد: فتوای بسیاری از مراجع، بیانگر وجوب شرعی حضور در انتخابات است که به نوعی قدردانی از خون شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره) است و مردم حماسه عظیم خود در راهپیمایی 22 بهمن را در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوازدهم اسفند ماه سال جاری تکرار خواهند کرد.

آشتیانی با اشاره به پیشتاز بودن روحانیت در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی، افزود: برای پیشرفت بصیرت لازم است و حوزه‌های علمیه این بصیرت را به مردم انتقال خواهند داد و مانع اجرای نقشه‌های دشمنان نظام و اسلام خواهند شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول