اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/98

رهی: شبهه‏افکنان در انتخابات در اردوگاه دشمن قدم برمی‏دارند

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان تاکید کرد: شبهه‏افکنان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حقیقت در اردوگاه دشمن قدم برمی‏دارند.

رهی: شبهه‏افکنان در انتخابات در اردوگاه دشمن قدم برمی‏دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان عباس رهی امشب در نشستی که با حضور مدیران اجرایی استان سمنان برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تلاش همه مردم و دست‏اندرکاران انتخاباتی در روزهای آینده باید اجرای مرّ قانون باشد و هر کس حرفی دارد، قانونی بگوید، بنویسد و سخنرانی کند.

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی افزود: اگر دیگران بر خلاف قانونی حرفی می‏زنند یا چیزی می‏گویند، این جرم است و همه باید مراقب خود و حامیانشان باشند.

استاندار سمنان گفت: افرادی که دانسته یا نادانسته در جریان برگزاری انتخابات مجلس نهم شبهه ایجاد می‏کنند، در حقیقت آب به آسیاب دشمن می‏ریزند و خواسته یا ناخواسته در حال ورود به لشکرگاه دشمن و همکاری با آنها هستند.

رهی تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در برهه کنونی همه امکانات و تجهیزات خود را برای اینکه ذهن مردم را از دین و نظام دور کنند و مردم و جوانان را به لاابالی‏گری سوق دهند، به کار گرفته‏اند و قصد دارند تا ملت ایران را به نوعی سرگرم اهداف خود کنند.

وی اظهار داشت: دشمن می‏کوشد تا نسل جوان ایران را به سمت شهوت‏رانی یا اعتیاد بکشاند و اوقات مردم را با خرافات و امور باطل پر کند و در نهایت اجازه فکر کردن به ملت ما ندهد اما به یاری خداوند متعال و داشتن رهبری مدبر و مدیر اینگونه نخواهد شد.

استاندار سمنان ادامه داد: ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان و اقشار مختلف و پرداختن به قومیت‏گرایی و اقوام در کشور یکی از راهبردهای اساسی دشمنان اسلام و انقلاب در برهه حساس کنونی است.

رهی بیان کرد: دشمن می‏کوشد با برنامه‏های از پیش تعیین شده در روزهای باقیمانده تا انتخابات به اختلال در امور اقتصادی کشور بپردازد و نمونه آن را در جریان سکه و ارز مشاهده کردیم.

وی افزود: امروز اقتصاد و سیاست به هم پیوسته است و در نهایت با شکست امور اقتصادی یک مملکت، حکومت آن نیز دچار تزلزل می‏شود و دشمنان کوشیدند تا در ماه‏های اخیر با استفاده از اهرم اقتصاد، به نظام اسلامی فشار وارد آورند.

استاندار سمنان گفت: در جریان سکه و ارز نیز اصل مشکلات در خارج از کشور بود و هدایت‏های متفاوتی از آن سوی مرزها انجام می‏شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول