اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان

سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی مجتبی حسن‌آبادی به عنوان سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی معرفی شد.

سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک خسرو قمری امروز در مراسم معارفه سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی گفت: یکی از اولویت‌های مهم این اداره کل توسعه ورزش همگانی در شهرهای مختلف استان است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

خسرو قمری افزود: اداره ورزش و جوانان در امر توسعه ورزش همگانی در طول سال‌های اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی را انجام داده است و هم‌اکنون شاهد افزایش چندین هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته در شهرهای سراسر استان هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت همدلی و تعامل بین اعضای هیئت گفت: رمز موفقیت در هر مجموعه ورزشی همدلی و تعامل بین کارکنان مجموعه است که باید در این هیئت مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به فعالیت بیش از 15 انجمن ورزشی در زیرمجموعه این هیئت خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برخی از رشته‌های زیرمجموعه این هیئت از رشته‌های مدال‌آور و افتخارآفرین است، اولویت‌بندی رشته‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

قمری خواستار ارتباط مناسب و سازنده رؤسای هیئت با مسئولان استان و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و فرصت‌های درون استانی شد.

مجتبی حسن‌آبادی سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی نیز در سخنانی با اشاره به برنامه‌های آتی خود گفت: راه‌اندازی اتاق فکر، افزایش تعامل و همدلی بین مجموعه، حرکت بر اساس برنامه‌، پرهیز از اقدامات وحدت‌شکن، تشکیل جلسات ماهانه، توجه ویژه به شهرستان‌ها از جمله برنامه‌‌های هیئت است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول