اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

واگذاری 137 سالن به هیئت‌های ورزشی گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: 137 سالن ورزشی به صورت ترک تشریفات به هیئت‌های ورزشی گیلان واگذار شد.

واگذاری 137 سالن به هیئت‌های ورزشی گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی بعد از ظهر امروز در نشست با کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان اظهار کرد: گیلان از نظر ورزشی دارای منابع انسانی بسیارخوبی است که برای فراهم کردن شرایط و امکانات ورزشکاران و قهرمانان به کمک تمام مسئولان استان نیاز داریم.
وی با اشاره به همکاری استاندار گیلان در تمام امور ورزشی افزود: استاندار گیلان قول هرنوع همکاری با جامعه ورزشی را داده است.
 
* شورای عالی ورزش در استانداری گیلان تشکیل می‌شود
 ابایی، نقطه آغاز این تعاملات را فعال کردن شورای عالی ورزش در استانداری گیلان بیان کرد و ادامه داد: در این شورا طرح‌ها، مشکلات و موانع حوزه ورزش بررسی می‌شود.
وی انعکاس اخبار ورزشی توسط رسانه‌ها در حوزه ورزش را بسیار موثر خواند و گفت: هیئت‌های ورزشی ما باید در امر اطلاع‌رسانی تلاش بیشتری داشته باشند تا بتوانند عملکردها و طرح‌های خود را به اطلاع مردم و جامعه ورزشی برسانند.
 
* رسانه‌ها هیئت‌های غیرفعال را به چالش بکشند
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از رسانه‌ها خواست تا هیئت‌های ورزشی که کار نمی‌کنند و دچار ضعف هستند را به چالش بکشند تا به ورزش گیلان کمک شود. 
وی شعار خود را «نوآوری و نوسازی در ورزش» اعلام کرد و گفت: 137 سالن ورزشی به صورت ترک تشریفات به هیئت‌های ورزشی سپرده شد تا کمکی به آنها شود، اما انتظار اداره کل ورزش و جوانان از هیئت‌های ورزشی این است که به جای کسب درآمد به ما مراجعه کنند.
 
* تمایز انسان با دیگر موجودات در اعتلای روحی و معنوی اوست
امام جماعت اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در این جلسه با تاکید بر توجه و اهمیت انسان به معنویات و حالات روحانی انسان بیان کرد: تمایز انسان با دیگر موجودات در اعتلای روحی و معنوی او بوده و بشر بدون حرکت در مسیر ارزش‌های والای انسانی بی‌مقدارترین خلقت خداوند متعال محسوب می‌شود.
حجت‌الاسلام محمد قوام با اشاره به مبارزات حق‌طلبانه امام حسین (ع) و یارانش در برابر یزیدیان زمان، افزود: اگر فلسفه عبودیت و بندگی مخلوق در برابر خداوند متعال نبود، هرگز چنین رویدادی که ایثار و از خود گذشتگی را در بالاترین سطح به ظهور و ثبوت رساند اتفاق نمی‌افتاد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول