اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش فیروزکوه خبر داد:

ساماندهی هیئت‌های ورزشی فیروزکوه با همکاری مسئولان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: توانسته‏ایم هیئت‌های ورزشی این شهرستان را ساماندهی و با همکاری مسئولان هیئت‌ها آنها را زنده و از حالت بی‌مدیریتی خارج کنیم.

ساماندهی هیئت‌های ورزشی فیروزکوه با همکاری مسئولان
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، قاسم سراج بعد از ظهر امروز در جشنواره فرهنگی ورزشی ذوالفقار که با همکاری اداره ورزش و جوانان و همدانی رئیس هیئت ورزش‏های رزمی شهرستان فیروزکوه در سالن ولی‌عصر (عج) این شهرستان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به همه مسئولان، رزمی‌کاران و سایر گفت: این مراسم را به مناسبت هفته بسیج به بسیجیان و همه بزرگواران و خانواده‌هایی که در این جشن حضور پیدا کردند و نشاط و استقبال خوبی از خود نشان دادند، تقدیم می‌کنم.
وی اضافه کرد: این مردم و ورزش‏دوستان هستند که انگیزه و امیدواری را در دل ما جا می‌دهند تا گام‏های خود را همواره استوارتر و ثابت‌تر برداریم و این از درخواست‌های مردم است که ما در راستای گسترش ورزش به سمت جلو سوق می‌دهد.
وی بیان کرد: پیشرفت‌ها و دستاوردهایی که در یک سال گذشته و از زمان تصدی و خدمتگزاری من در اداره ورزش و جوانان به دست آمده، بدون حمایت و همکاری فرماندار ورزش‌دوست و بدون صدور مجوزهای لازم از طرف وی و بدون مشارکت جامعه ورزشی، شهروندی و روستایی مقدور نبود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: اگر این حمایت‏ها نبود، امروز شاهد این حرکت‌های فرهنگی ورزشی و کسب چنین پیشرفت‌ها، امکانات، افتخارات و برتری‌ها نسبت به سایر شهرستان‌ها و استان‌ها نبودیم.
سراج افزود: توانسته‏ایم ورزش فیروزکوه را بار دیگر سرپا نگه داریم و هیئت‌های ورزشی خود را در همه رشته‌های ورزشی ساماندهی و با همکاری مسئولان هیئت‌ها آنها را زنده و از حالت بی‌مدیریتی خارج کنیم.
وی ادامه داد: همچنین توانسته‌ایم بار دیگر مردم فیروزکوه را با ورزش آشتی دهیم و بگوییم ما هم می‌توانیم از این شهر کوچک ورزشکاران، قهرمانان و مدال‌آوران بزرگی داشته باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه افزود: همچنین توانستیم ثابت کنیم که ما می‌توانیم با حمایت و همکاری بخشداران و دهیاران عرصه‌های ورزش خود را به روستاها بکشانیم و فعال کنیم.
سراج تصریح کرد: همه این‌ اقدامات اثباتی برای حرف‌های بنده و حضور پرشور مردم و تجلیل و تشکر آنها موجب دلگرمی مربیان و جامعه ورزش شهرستان فیروزکوه است که آمده‌اند برای شما هنرنمایی کنند.
همایش رزمی‌کاران ذوالفقار با حضور فرماندار، معاونان وی و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان فیروزکوه برگزار شد و تیم‌ها از رشته‌های رزمی کونگ‌فوتوآ، کونگ‌فو پرتوآ، کیوکوشین کاراته، موی‌تای، رزم سلطان، رزم‌آوران و هاپکیدو در دو قسمت بانوان و مردان در این همایش حضور داشتند.
همچنین در این همایش شکری بنیان‌گذار سبک پرتوآ در کشور و جهان و خلیلی‌ن‍ژاد رئیس هیئت کنگ‏فوی شهرستان فیروزکوه حضور پیدا کردند.
رزمی‌کاران ذوالفقار که با نماد ورزش بسیج خود را معرفی کردند نیز در این همایش با انجام حرکات نمایشی و اجرای فنون رزمی و دفاع شخصی حاضران را به وجد آوردند.
امید است که با برگزاری این جشنواره‌ها در شهرستان فیروزکوه در سایر رشته‌ها، فرهنگ ورزشی در این شهرستان همگانی شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول