اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهاوند؛

200 ورزشکار و مسئول هیئت‌های ورزشی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 200 ورزشکار و مسئولان هیئت‌های ورزشی نمونه و برتر نهاوند تجلیل شدند.

200 ورزشکار و مسئول هیئت‌های ورزشی تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز در مراسمی از 200 ورزشکار و مسئولان هیئت‌های ورزشی نمونه و برتر نهاوند تجلیل شد.
فرماندار نهاوند در این مراسم اظهار داشت: در دولت نهم و دهم حجم اجرای مکان‌های ورزشی نسبت به دولت‌های گذشته 200 درصد افزایش یافته است.
اسماعیل زارعی‌کوشا با اشاره به تلاش مدیریت اجرایی استان در توجه به ورزش‌های پایه و توسعه ورزش‌های همگانی ادامه داد: ایجاد مکان‌های ورزشی و توسعه آنها به ویژه در مناطق محروم و روستاهای بزرگ مورد توجه است.
وی از اجرای 9 پروژه مهم ورزشی با بیش از 4.5 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: توسعه ورزشی باعث سلامتی روح، جسم و در نهایت نشاط جامعه می‌شود.
فرماندار شهرستان نهاوند از وجود 36 هیئت ورزشی در نهاوند با بیش از 5 هزار و 600 عضو سازمان‌یافته خبر داد و گفت: توجه به بیمه ورزشکاران باید مورد توجه مسئولان ورزشی قرار گیرد.
وی از احداث چند مجموعه ورزشی در نهاوند و روستاهای آن خبر داد و گفت: در روستای شعبان نهاوند مجموعه ورزشی سرپوشیده چندمنظوره ایجاد شده است که با بهره‌برداری از این پروژه بخشی از مشکلات ورزشکاران روستاهای بخش مرکزی برطرف شده است.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: توجه به اشتغال ورزشکاران به دغدغه مهم مسئولان تبدیل شده است که در این رابطه ایجاد اشتغال برای ورزشکار نقش مهمی در موفقیت او در میادین مختلف ورزشی داشته که باید مورد توجه قرار گیرد.
مهدی سنایی با اشاره به کسب بیش از 180 مدال رنگی توسط ورزشکاران نهاوند در رقابت‌های ملی و بین‌المللی افزود: از این تعداد 37 مدال بین‌الملی و مابقی ملی بوده که شامل رشته‌های کشتی، دوومیدانی، بوکس، فوتبال، بسکتبال، ورزش‌های رزمی، ووشو و فوتسال بوده است.
وی به افزایش سرانه ورزشی به ازای هر نفر در نهاوند طی دو سال گذشته تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: سرانه ورزشی از 15 سانتی‌متر به ازای هر نفر در سال 86 به 86 سانتیمتر در سال 90 افزایش یافته است.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت 16 رشته و هیئت ورزشی ویژه بانوان در نهاوند گفت: بیش از 3 هزار و 500 نفر از بانوان ورزشکار در این هیئت‌ها و رشته‌ها در حال انجام فعالیت ورزشی هستند.
وی در پایان از برگزاری مسابقات کشوری در رشته‌های رزمی، دوچرخه‌سواری و کشتی در نهاوند در هفت ماه گذشته تاکنون خبر داد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول