اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رفع مشکلات مالی

روسای هیئت‌‌های ورزشی با استاندار اصفهان دیدار می‌کنند

خبرگزاری فارس: روسای هیئت‌های ورزشی استان اصفهان برای رفع مشکلات ورزشی امروز با استاندار اصفهان دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

روسای هیئت‌‌های ورزشی با استاندار اصفهان دیدار می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بعد از اینکه حدود یک ماه قبل روسای هیئت‌های ورزشی استان اصفهان با ارسال نامه‌ای به استاندار اصفهان خواستار حل مشکلات مالی این هیئت‌ها شدند.
چند روز قبل روسای چند هیئت ورزشی با مشاور استاندار اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرده و مقرر شد عصر امروز با حضور تمام روسای هیئت‌های ورزشی جلسه با استاندار اصفهان تشکیل شود.
سال 89 هیئت‌های ورزشی استان اصفهان با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کردند و به نظر می‌رسید در سال 90 این مشکلات به حداقل برسد اما در سال 90 وضعیت بدتر از سال قبل شد.
در بحبوحه تشکیل وزارت ورزش و جوانان بودجه سازمان تربیت بدنی بسته و منوط به تشکیل وزارت ورزش و جوانان شد اما با تشکیل این وزارت خانه نیز همچنان ادارات کل ورزش و جوانان استان اصفهان و به دنبال آن هیئت‌های ورزشی استان‌ها نیز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کردند.
با ادامه دار شدن مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان، فعالیت هیئت‌های ورزشی که جمع زیادی از جامعه ورزش استان اصفهان را تحت پوشش خود داشتند، ورزش اصفهان با مشکلات زیادی مواجه شدند تا اینکه تصمیم گرفته شد با نامه نگاری با استاندار اصفهان این مشکلات با نماینده دولت در استان در میان گذاشته شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول