اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

لزوم تعامل ورزش بانوان با هیئت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از لزوم همکاری مستمر و بیشتر ورزش بانوان این استان با هیئت‌های ورزشی سخن به میان آورد.

لزوم تعامل ورزش بانوان با هیئت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد
اقدس نوربخش در حاشیه نشست بررسی مشکلات ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ورزش بانوان در چند سال اخیر و با روی کار آمدن دولت کنونی جان تازه‌ای گرفت.
این مسئول ارشد امور ورزش بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دولت عدالت‌محور نهم و دهم با رویکرد عادلانه خود در راستای تامین زیرساخت‌های ورزش بانوان کشور اقدامات اساسی انجام داده است.
وی با بیان اینکه به دلیل کارهای انجام نشده در گذشته اکنون نیاز به همت و تلاش مضاعفی برای پیشبرد اهداف خود در ورزش بانوان داریم، ابراز داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با نگاه مثبتی که اکنون مسئولان استانی و به خصوص دست‌اندرکاران ورزش به امور بانوان دارند در آینده شاهد افزایش زیرساخت‌های ورزشی در این راستا خواهیم بود.
نوربخش تصریح کرد: اکنون بانوان این استان در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی جایگاه خوبی در کشور دارند که با حمایت بیشتر از نهاد ورزش این استان آینده خوبی در این زمینه متصور خواهد بود.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین محورهای اساسی برای کمک و جذب اعتبارات بیشتر برای ورزشکاران ارتقای سرانه ورزشی در هر شهرستان است، افزود: ضروری است مربیان و دست اندرکاران امور بانوان در سطح شهرستان‌ها اقدام به شناسایی و افزایش ورزشکاران ساماندهی شده کنند.
رئیس امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ورزشکاران سازمان یافته بانوان را در سطح این استان افزون بر 6 هزار و 880 ورزشکار دانست و گفت: این تعداد ورزشکار در 35 رشته ورزشی مختلف فعالیت دارند.
وی بیان کرد: این ورزشکاران در رشته‌های مختلفی از جمله والیبال، آمادگی جسمانی، بسکتبال، تکواندو، جودو، شنا، ژیمناستیک، پینگ پنگ، دو و میدانی، شطرنج، بدمینتون، شنا، اسکیت و کونگ‌‌فو فعالیت دارند.
نوربخش بیان داشت: اجرای تمرینات مستمر ورزشی و حضور و مشارکت جدی بانوان در ورزش‌های همگانی از دیگر برنامه‌ها و محورهای اساسی ورزش بانوان است.
وی افزود: برای توسعه روزافزون ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد همکاری مستمر با هیئت‌های این استان امری ضروری به نظر می‌رسد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول