اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نیر:

تقویت هیئت‌های ورزشی نیر سیاست کلی ماست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت تقویت و حمایت هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران شهرستان نیر سیاست کلی اداره ورزش و جوانان این شهرستان است.

تقویت هیئت‌های ورزشی نیر سیاست کلی ماست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلال ممی‌زاده صبح امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شمشیربازی شهرستان نیر اظهار داشت: در طی سال‌های اخیر باوجود مشکلات عدیده مالی، سیاست کلی این اداره بر حمایت و تقویت هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران این شهرستان استوار بوده و سعی شده تا در حد مقدورات تشویق‌های لازم برای گرایش جوانان و نوجوانان به ورزش خصوصا رشته شمشیربازی انجام گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان نیر با اشاره به وجود قهرمانان خوب شمشیربازی در این شهرستان بیان داشت: شمشیربازی نشان داد در این شهرستان استعدادهای خوبی برای موفقیت در سطح کشور دارد و کسب عناوین کشوری، دعوت به اردوی تیم ملی و عضویت در آن توسط شمشیربازانی چون مرصاد هدایت، حامد مهدویان و آرزو قاره‌گوشی موید این مطلب است.
ممی‌زاده با تاکید بر ادامه حمایت همه جانبه خود از این هیئت و ورزشکاران آن، از حمایت‌های عالی هیئت استان از شمشیربازی نیر تشکر و اظهار داشت: با همکاری نزدیک اداره ورزش و جوانان نیر و هیئت استان، شمشیربازی نیر هم اکنون صاحب پیست، آپاره و تجهیزات شمشیربازی خوبی است و شمشیربازان شهرستان می‌توانند طبق استانداردهای شمشیربازی تمرین کنند و قطعا حاصل این همکاری نزدیک در آینده بسیار نزدیک مشخص خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: هیئت استان در حد مقدورات خود بخوبی از این شهرستان حمایت کرده و بنده به نوبه خود لازم می دانم از این امر سپاسگزاری کنم و قطعاً با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت استان شاهد تبلور بیشتر شمشیربازی نیر در آینده خواهیم بود.    
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه رئیس هیئت شمشیربازی شهرستان نیر با اشاره به فعالیت‌های انجام شده هیئت شهرستان در طی ماه‌های اخیر، از هیئت استان به خاطر اختصاص پیست، دستگاه آپاره، قرقره و تجهیزات شمشیربازی به این هیئت تقدیر و تشکر کرد.
آقاوردی هدایت اختصاص مکان اختصاصی در یکی از سالن‌های تازه تاسیس این شهرستان به شمشیربازی و حمایت‌های چشمگیر از این هیئت توسط ریاست ورزش و جوانان شهرستان را نشان از دلسوزی و عنایت وی به این هیئت دانست.
این مسئول تصریح کرد: نزدیک به 20 بازیکن نونهال، نوجوان و جوان در شمشیربازی نیر در حال فعالیت هستند که با حضور حریری مربی اعزامی هیئت استان، در آینده نزدیک این آمار افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول