اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مسئولان هیئت‌های ورزشی اخلاق اسلامی را ترویج دهند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مسئولان هیئت‌های ورزشی استان باید زمینه ترویج الگوی اسلامی و اخلاقی در ورزش را برای نوجوانان و جوانان فراهم آورند.

مسئولان هیئت‌های ورزشی اخلاق اسلامی را ترویج دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان و روسای هیئت‌های ورزشی استان بیان کرد: امروز ورزش کردن برای جسم و روح انسان بسیار مهم بوده و ورزش کردن حتی به صورت اندک موجبات شادابی را برای انسان به ارمغان خواهد آورد.
وی ادامه داد: ترویج صحیح ورزش همراه با اخلاق اسلامی توسط مسئولان هیئت‌های ورزشی به نوجوانان و جوانان امری مهم است و مسئولان هیئت‌های ورزشی استان باید زمینه ترویج الگوی اسلامی و اخلاقی در ورزش را برای نوجوانان و جوانان فراهم آورند که این مهم و توجه به این اصل موجب برکات فراوانی خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه در کنار ورزش باید جنبه‌های ارزشی نیز لحاظ شود، تصریح کرد: در اماکن ورزشی در کنار پرورش قوای جسمی ورزشکاران باید به پرورش روح و معنویات نیز توجه داشت تا جامعه‌ای پویا و سالم داشته باشیم.
وی اعلام کرد: در حال حاضر مقوله ورزش در کشور ما از اهمیت و جایگاه مهمی برخوردار بوده و مسئولان کشور ما و در راس آنها مقام عظمای ولایت توجه ویژه‌ای به این امر به خصوص در بعد همگانی آن دارند که این توجه معظم‌له به ورزش همگانی، نشان از اهمیت و نگاه ویژه رهبر فرزانه انقلاب به نشاط عمومی در جامعه دارد.
باریک‌بین در خصوص حضور ورزشکاران با اخلاق استان در میادین مختلف بین‌المللی افزود: خوشبختانه درخشش ورزشکاران و پهلوانان استان قزوین در تمام عرصه‌های ورزشی، توام با منش پهلوانی و اخلاق اسلامی بوده است که این مهم نشان از داشتن روحیه اسلامی و همچنین ترویج صحیح اخلاق اسلامی بوده است.
وی ضمن قدردانی از ورزشکاران استان به واسطه افتخارآفرینی یادآور شد: امروز ورزشکاران استان نام کشور و استان ما را در میادین مختلف بین‌المللی پرآوازه می‌کنند که جای شکرگزاری و البته تقدیر شایسته است.
در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به حضور ورزشکاران بسیجی استان در میادین بین‌المللی و درخشش این ورزشکاران اظهار کرد: اکبر کریمی یکی از ورزشکاران موفق استان که موفق شد در جریان برگزاری مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی جهان به مدال طلا دست یابد.
اکبر محمودی عنوان کرد: این ورزشکار در روز اختتامیه این مسابقات که همزمان با روز جهانی قدس بود با پرچم و نماد فلسطین بر روی سکوی قهرمانی جهان قرار گرفت و ضمن سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، ضمن اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، مدال طلای خود را به مردم مظلوم فلسطین تقدیم کرد که این حرکت شجاعانه این ورزشکار قزوینی موجبات افتخار ورزش کشورمان به خصوص استان قزوین را فراهم آورد.
وی یادآور شد: روحیه بسیجی این ورزشکار استان الگویی برای ورزشکاران ایران اسلامی به خصوص استان قزوین شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول