اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش

120 دانش‌آموز کرمانی به عمره مفرده اعزام شدند

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش 120 نفر از دانش‌آموزان پسر سال سوم دبیرستان و پیش‌دانشگاهی استان کرمان به سفر معنوی عمره مفرده اعزام شدند.

120 دانش‌آموز کرمانی به عمره مفرده اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دقایقی پیش 120 نفر از دانش‌آموزان پسر سال سوم دبیرستان و پیش‌دانشگاهی استان کرمان به سفر معنوی عمره مفرده اعزام شدند.

احسان بهمنیان معاون سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمان در حاشیه این اعزام به خبرنگار فارس گفت: این دانش‌آموزان از نخبه‌های قرآنی، علمی و فرهنگی، اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی پیشتازان و فرزانگان، بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان کرمان هستند.

وی با اشاره به اعزام 120 نفر دانش‌آموزان استان کرمان به عمره مفرده بیان داشت: از این مجموع 20 نفر از شهر کرمان هستند.

بهمنیان گروه اعزامی دانش‌آموزان استان کرمان به عمره مفرده را یک مورد عنوان کرد و افزود: به دلیل اینکه سهمیه استان کرمان در این اعزام محدود بود، تعدادی از دانش‌آموزان از استان‌های فارس، تهران و سیستان و بلوچستان که کمبود ظرفیت داشتند، اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین امروز 120 نفر از دانش‌آموزان استان یزد نیز از فرودگاه بین‌المللی کرمان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

بهمنیان با اشاره به اعزام 10 ساله دانش‌آموزان دختر و پسر به عمره مفرده خاطرنشان کرد: طی چهار سال گذشته تنها پسران به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

معاون سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمان با اشاره به افزایش دو برابری سهمیه استان کرمان در عمره مفرده دانش‌آموزی اذعان داشت: سال گذشته تنها 55 نفر اعزام شدند.

بهمنیان مدت زمان این سفر را 12 روز عنوان کرد و ابراز داشت: پنج نفر از مربیان همراه دانش‌آموزان هستند و دوره آموزشی سه روزه را در تهران گذرانده‌اند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان نیز در دوره‌های آموزشی و توجیهی شرکت کرده و بسته‌های فرهنگی و هنری در زمینه این سفر به آنها اهدا شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول