اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

95 درصد انتخابات در قزوین رایانه‌ای صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: 95 درصد انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در این استان به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.

95 درصد انتخابات در قزوین رایانه‌ای صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیروس صابری پیش از ظهر امروز در نشست توجیهی ستاد انتخابات استان قزوین با داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از خرداد ماه سال جاری فعالیت در ستاد انتخابات آغاز شده و کمیته‌های لازم در این زمینه تشکیل شده است و 95 درصد از انتخابات جاری در استان قزوین به صورت رایانه‌ای و تنها 5 درصد آن دستی انجام می‌شود.

وی افزود: مانورهای متعددی با حضور هیئت‌های اجرایی و فرمانداران در رابطه با انتخابات انجام شده است تا خللی در روند انتخابات پیش رو وارد نشود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: نشست‌‌هایی با حضور رؤسای دانشگاه‌ها، ارباب رسانه، متولیان فرهنگ و صدا و سیمای استان قزوین در راستای برگزاری انتخابات پر شور صورت گرفته است.

صابری تصریح کرد: مشارکت مردم استان قزوین در انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی، 55 درصد بوده است که امیدواریم با توجه به حضور پر شور و دشمن شکن مردم در 22 بهمن، این رقم با رشد حداقل 10 درصدی همراه باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین تشریح کرد: فرمانداری‌ها از روز پنجشنبه هفته جاری لیست نهایی اسامی کاندیداها را منتشر می‌کنند و از چهارم اسفند تا 10 اسفند، زمانی است که کاندیداها می‌توانند به تبلیغات بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: از بامداد 11 اسفند ماه تبلیغات ممنوع بوده و هر گونه تبلیغات در این زمان تخلف محسوب می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین پیرامون تعداد شعب اخذ رأی در استان قزوین یادآور شد: تعداد کل شعب اخذ رأی 916 شعبه است که از این تعداد، 253 شعبه سیار و 663 شعبه دیگر ثابت است.

صابری اظهار کرد: متوسط کشوری برای رقابت در انتخابات برای هر کرسی مجلس، 11 نفر است و در استان قزوین نیز متوسط به همین تعداد است.

وی خطاب به کاندیداها گفت: انتظار ما از کاندیداها، حفظ حریم‌ها است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری که دعوت به رعایت قانون می‌کنند، کاندیداها باید قانون را رعایت کنند و مردم نیز به غیر از این از کاندیداها انتظاری ندارند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین پیرامون ستادهای انتخاباتی کاندیداها تصریح کرد: هر کاندیدا در هر شهر تنها یک ستاد انتخاباتی می‌تواند داشته باشد.

صابری با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس، افزود: در 11 اسفند شاهد حضور پر شور، با نشاط و گسترده مردم در انتخابات خواهیم بود و ما مسئولان تنها پشتیبان انتخابات هستیم و مجری اصلی انتخابات خود مردم هستند.

وی تشریح کرد: امیدواریم استان قزوین از نظر مشارکت حداکثری در انتخابات جزو استان‌های برتر باشد زیرا حضور پر شور در انتخابات یعنی اعلام حمایت از مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی.

صابری خطاب به کاندیداها اظهار کرد: کاندیداها در ابتدا مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند و پس از دعوت به حضور حداکثری، برنامه‌های خود را اعلام کنند و به تبلیغ برای خودشان بپردازند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول