اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

89 نفر در مسابقه انتخابات باقی ماندند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: 89 نفر از نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مسابقه انتخابی باقی ماندند.

89 نفر در مسابقه انتخابات باقی ماندند

حجت‌الاسلام رضا نوراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در مرحله اول انتخابات 142 نفر از نامزدهای انتخاباتی در استان مرکزی ثبت‌نام کردند که از این تعداد 15 نفر انصراف داده و یا فاقد شرایط بودند.

 

رئیس هیئت نظارت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: 89 نفر از نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مسابقه انتخابی باقی ماندند.

وی تصریح کرد: از مجموع 142 نفر ثبت‌نام کننده 127 نفر در مسابقه انتخابی باقی ماندند که 87 نفر قبلا تایید صلاحیت شده بودند و دو نفر به نام‌های سید احمد لطفی و سیامک کمال‌آبادی به ترتیب از حوزه انتخابیه اراک و تفرش شب گذشته تایید شدند.

رئیس هیئت نظارت بر نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از بین 127 نفر،37 نفر رد صلاحیت شدند که می‌توان گفت 70 درصد از ثبت‌نام‌کنندگان تایید صلاحیت شدند.

نوراللهی با بیان اینکه امکان رد صلاحیت نامزدهای تایید صلاحیت شده تا پایان انتخابات وجود دارد بیان داشت: بر اساس قانون چنانچه مستنداتی دال بر هرگونه تخلف از سوی ناظرین و یا مردم از هر کدام از نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده وصول شود، امکان رد صلاحیت شدن وجود دارد.

به گفته وی نظارت انتخابات نظارت مردمی است و قشرهای مختلف مردم اعم از دانشگاهی، فرهنگی، بازاری، کشاورز، روحانی، کارمند و کاسب و بسیجی در این نظارت مشارکت دارند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول