اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان:

مردم در انتخابات معیارگرا باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار قوچان گفت: در جریان انتخابات مردم باید معیارگرا باشند نه قومیت‌گرا و فامیل‌گرا، به این معنا که به دور از وابستگی‌های سببی و نسبی، بر اساس لیاقت و شایستگی نماینده را انتخاب کنند.

مردم در انتخابات معیارگرا باشند

اسماعیل حیدری‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: در ‌انتخابات ایران اسلامی، گزینش بین خوب و بد وجود ندارد بلکه گزینش و انتخاب بین خوب و خوبتر است، اگر فردی مورد تایید شورای نگهبان قرا گرفته یعنی تمام شرایط کلی برای انتخاب‌شدن را داشته است و این جا مردم هستند که باید به دنبال اصلح و احسن بگردند.

وی افزود: شایسته است در انتخابات پیش رو بصیرت انقلابی و شجاعت دینی را بکار ببریم تا خروجی انتخابات مثل همیشه مورد قبول نظام و رهبری و موجب شادی شهدا شود.

فرماندار قوچان اظهار داشت: انتخابات در کشور بعد از بهمن 57، هدیه امام خمینی (ره) به مردم بود که موجبات مشروعیت و مقبولیت نظام را فراهم کرد.

وی افزود: انتخابات امانت است و ما باید امانت داران واقعی برای مردم و نظام باشیم و امروز امانتداری از نعمات انقلاب، وظیفه اصلی مردم و مسئولان است.

حیدری‌آزاد تصریح کرد : قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران و استقامت و حمایت مردم ولایت مدار، دشمنان نظام را به زانو درآورده است و فشارهای دشمن نه از موضع قدرت بلکه از موضع ضعف آنان است.

وی افزود: نامزدها از تبلیغات زود هنگام، تخریب رقبا، انتقام گیری و زیر سوال بردن همدیگر خودداری کنند و در همه حال پایبند اصول اخلاقی در جریان انتخابات باشند.

وی افزود: دادن وعده‌های غیرممکن و خارج از حیطه وظایف و اختیارات خیانت به مردم است، بنا بر این کاندیداها سعی کنند داشته‌های خود را مطرح کنند و از توانایی‌های واقعی خود صحبت کنند.

وی گفت: امید است که مردم شهرستان قوچان با حضور حداکثری خود، شایسته‌ترین و پرشورترین انتخابات را همچون گذشته برگزار کنند تا انشاء‌الله شایسته‌ترین فرد را برای پذیرش این مسئولیت بزرگ و خطیر انتخاب کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول