اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر-4

پور جعفری: 50 درصد فرآیند انتخابات در زنجان عملیاتی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: از 25 فرآیند انتخابات تا کنون 50 درصد فرآیندها در استان زنجان عملیاتی شده است.

پور جعفری: 50 درصد فرآیند انتخابات در زنجان عملیاتی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد پورجعفری ظهر امروز در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان، گفت: به برکت حمایت‌های استاندار زنجان ستاد انتخابات استان برنامه‌ریزی‌های مطلوبی را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات داشته و دارد.

وی با بیان اینکه هشت کمیته برای انتخابات در نظر گرفته شده است، افزود: انتظار داریم این کمیته در راستای توجه به بیانات مقام معظم رهبری در عرصه انتخابات تلاش کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه حضور حداکثری، قانونگذاری و احترام به مردم از موضوعات مهم ستاد انتخابات استان است، یادآور شد: مهم‌ترین اصل در اندیشه مقام معظم رهبری حضور گسترده مردمی است که امروز دشمنان اسلام سناریوی حضور حداقلی مردم در انتخابات را دنبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فرصت‌های سیاسی، اجتماعی و اجرایی تبدیل به فرصت انتخابات شده که مدیریت انتخابات با اجرای رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امکان‌پذیر است.

پور جعفری با بیان اینکه از 25 فرآیند انتخابات تا کنون 50 درصد عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: به برکت هم صدایی و تعامل موجود در استان، استان زنجان در زمینه انتخابات در شمال‌غرب کشور برتر است.

وی با اشاره به اینکه همه امکانات برای برگزاری انتخابات بسیج شده است، افزود: فردا همایش فرمانداران، بخشداران و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه در استان زنجان چهار حوزه اصلی و 12 حوزه فرعی در زمینه انتخابات فعالیت می‌کنند، افزود: در انتخابات 12 اسفند در حوزه انتخابیه ابهر و خرم‌دره انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 304 شعبه شهری، 381 شعبه روستایی، 376 شعبه ثابت و 309 شعبه سیار در امر انتخابات استان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: 685 شعبه اخذ رای در 12 اسفند آماده رای‌گیری از مردم است.

پور جعفری با اشاره به اینکه داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از چهارم اسفندماه به مدت یک هفته فرصت تبلیغات انتخاباتی دارند، خاطرنشان کرد:12 اسفندماه سال جاری نیز کار اخذ رای در سراسر کشور به مدت یک روز انجام می‌شود.

وی افزود: لیست نهایی نامزدهای حاضر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز اعلام می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول