اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگاه آموزش جامع انتخابات در بافق برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی فرآیند و سامانه اتوماسیون جامع انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت در بافق برگزار شد.

کارگاه آموزش جامع انتخابات در بافق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان یزد صبح امروز در کارگاه آموزش جامع انتخابات اظهار داشت: هیچ‌یک از اعضای هیئت اجرایی و ناظران شورای نگهبان نباید در حوزه انتخابیه با داوطلبان انتخابات خویشاوندی نسبی و سببی داشته باشند.

میر بهبودی با تاکید بر ایجاد نظم کامل در محل شعب اخذ رای افزود: در این دوره از انتخابات برای تمام اعضای شعب کارت شناسایی تهیه می‌شود که باید در معرض دید مراجعه کنندگان قرار گیرد.

وی بر امانت‌داری مسئولان اجرای انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: وحدت و همدلی، ضابطه‌مندی و پرهیز از باند بازی از راهکارهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم است.

فرماندار بافق نیز در این نشست اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آشنایی دست‌اندرکاران انتخابات با قوانین و آئین‌نامه‌های اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

حسین ندافیان افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره با نحوه رسیدگی به صلاحیت کاندیداها و چگونگی برقراری نظم و امنیت در انتخابات آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی، تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات است اظهار داشت: از این طریق توطئه‌های دشمنان خنثی و نقش بر آب می‌شود.

ندافیان خاطرنشان کرد: نتیجه انتخابات به حضور مردم بستگی دارد و مجریان تنها کار برگزاری انتخابات سالم و قانونی را عهده‌دار هستند بنابراین نتیجه انتخابات هرچه باشد برای مجریان و دست‌اندرکاران ملاک قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان بافق خواستار تعامل و همکاری هئیت‌های اجرایی با اعضای هئیت نظارت بر انتخابات شد و بر رعایت دقیق قوانین اجرایی از سوی آنان تاکید کرد.

فرماندار بافق تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان بافق را 34 شعبه اعلام کرد و گفت: 11 شعبه اخذ رای به صورت سیار و 23 شعبه به صورت ثابت پیش‌بینی شده است و بیش از 700 نفر در امر برگزاری انتخابات مشارکت خواهند کرد.

به گزارش فارس، شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی با فرآیند 25گانه مربوط به انتخابات و سامانه اتوماسیون جامع انتخابات آشنا شدند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول