اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری سلماس:

حضور گسترده در انتخابات نظام را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری سلماس گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نظام را مقابل دشمنان بیمه می‌کند.

حضور گسترده در انتخابات نظام را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، علی حسن‌زاده صبح امروز در حاشیه جلسه شورای حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران اسلامی یک بار دیگر همانند راهپیمایی 22 بهمن که با حضور بابصیرت و آگاهانه خود مشت محکم دیگری به دهان استکبار جهانی زدند در روز 12 اسفند نیز با حضور پرشور پای صندوق‌های رای ضمن مشارکت در تعیین سرنوشت خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه خواهند کرد و دشمنان یک بار دیگر در اهداف خود ناکام خواهند گذاشت و  12 اسفند دنیا شاهد این حماسه عظیم خواهد بود.

حسن زاده در ادامه با قرائت بخشی از نامه‌ای که از طرف ریاست قوه قضائیه در  ارتباط با انتخابات به دادگستری ارسال شده گفت: پیرو این بخشنامه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در شهرستان سلماس به ریاست دستگاه قضایی این شهرستان تشکیل یافته و شعبه بازپرسی در دادسرا و شعبه اول در دادگاه جهت رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی اختصاص یافته که در صورت وقوع  تخلف و جرائم احتمالی دستگاه قضایی خارج از نوبت به این قضایا رسیدگی خواهد کرد.

رئیس شورای حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی سلماس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری می‌باشد لذا دستگاه‌های متولی به ویژه دستگاه قضایی خود را مکلف کرده است به پرونده‌های که در رابطه با تصرفات، خرید و فروش اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری  تشکیل می‌شود خارج از نوبت رسیدگی نماید.

این مسئول افزود: شورای حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی سلماس هر ماه با تشکیل جلسه با حضور اعضا این شورا مسائل به وجود آمده در شهرستان مورد برسی قرار می‌دهد و مواردی که از طریق مصوبه حل می‌شوند با تصویب کردن و در غیر این صورت با تشکیل پرونده از طریق دادگستری موضوع پیگیری و رای صادر می‌شود.

رئیس دادگستری سلماس در پایان سخنان خود گفت: در ارتباط با حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی تعداد 110فقره پرونده در سلماس مورد رسیدگی قرار گرفته است که از این تعداد 103 مورد رای به نفع منابع طبیعی و مابقی به نفع اشخاص صادر شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول