اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دشمن به دنبال چالش در انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: دشمن به دنبال به وجود آوردن سه چالش در انتخابات است که حضور حداقلی، مجلس ناکارآمد و ایجاد ناامنی این سه چالش را شامل می‌شوند.

دشمن به دنبال چالش در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه اداری شهید باهنر شهرستان اراک به تحلیل ابعاد مختلف فتنه سال 88 پرداخت و اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری هشت ماه فتنه در سال 88 برابری با هشت سال دفاع مقدس می‌کند و این تعبیر نشان از عمق این فتنه دارد که مسئولیت ما را در قبال شناخت آن بیشتر می‌کند.

وی تصریح کرد: ما در جنگ تحمیلی متحمل خسارات مادی و انسانی زیادی شدیم، اما رهبر معظم انقلاب فرمودند که هشت ماه فتنه با این جنگ برابری می‌کند.

به گفته وی فرمایشات خردمندانه رهبر معظم انقلاب همچون امام راحل(ره) حکیمانه و مدبرانه است و باید زمان بگذرد تا ابعاد مختلف این فتنه شناخته شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه به مقایسه فتنه سال 88 و جنگ تحمیلی هشت ساله پرداخت و گفت: این دو حرکت یک هدف مشترک داشتند و آن ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود و تنها در روش‌ها و تاکتیک‌ها با یکدیگر اختلاف داشتند.

وی با بیان اینکه در جریان فتنه سال 88 همان کسانی که پشت سر دشمن متجاوز قرار گرفته بودند و از آن حمایت می‌کردند در جریان فتنه نیز از عوامل فتنه حمایت کردند ادامه داد: همه گروهک‌ها، شخصیت‌ها و دولت‌های ضد انقلاب به حمایت از فتنه‌گران پرداختند، چرا که آنها یک هدف مشترک یعنی سرنگونی نظام جمهوری اسلامی را داشتند.

ابوحمزه با اشاره به ورود دشمن به جنگ نرم گفت: دشمن امروز وارد میدان جنگ نرم شده و با سلاح‌های نرم همچون ماهواره وارد عمل شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به عوامل انحراف در برخی خواص گفت: دنیاگرایی، ضعف بصیرت و عدم اطاعت از رهبری و امام بر حق مهم‌ترین عوامل انحراف برخی خواص در فتنه سال 88 بود.

وی به استراتژی دشمنان در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال به وجود آوردن سه چالش در انتخابات است که عبارتند از حضور حداقلی، مجلس ناکارآمد و ایجاد ناامنی و بدانید که دشمن در دشمنی و باطل خود مصر است و ما نیز باید در حق خود مصر باشیم و در این شرایط تکلیف خود را به خوبی بشناسیم و به خوبی به تکلیف خود عمل کنیم.

این مسئول با اشاره به رسالت بسیجیان در خصوص انتخابات مجلس نهم اذعان داشت: همه ما باید بسیج شویم و همه کسانی را که می‌شناسیم به حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنیم و این احساس ضرورت را در جامعه به وجود آوریم که باید همه آحاد جامعه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اذعان داشت: همه ما باید در این انتخابات به گونه‌ای عمل کنیم که وقتی در روز 13 اسفند اسامی منتخبین را اعلام کردند بر عملکرد خود تاسف نخوریم.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول