اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تربت‌حیدریه:

انتخابات یکی از برکات نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار تربت‌حیدریه گفت: انتخابات یکی از برکات نظام اسلامی است.

انتخابات یکی از برکات نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حسن فتحی‌نیا ظهر امروز در جلسه توجیهی بازرسان انتخابات مجلس نهم که با حضور معاون سیاسی فرماندار، رئیس و اعضای هیئت بازرسی، سربازرسان و بازرسان در محل تالار اندیشه تربت‌حیدریه برگزار شد، گفت: انتخابات یکی از برکات نظام اسلامی است که به مردم هدیه داده شده است تا از این طریق، مردم مستقیم و بی‌واسطه در تدوین قوانین نقش اساسی را برعهده گیرند.                                                                        

فتحی‌نیا افزود: نظام اسلامی بر مبنای اندیشه‌های اسلامی و قرآنی بنا شده است و مردم با انتخابات نمایندگان اصلح، مؤمن و انقلابی بر اندیشه‌ها و تفکرات ناب اسلامی در قانون‌گذاری‌ها تأکید می‌کنند.

وی افزود: وظیفه مجریان انتخابات به ویژه بازرسان است که در برگزاری انتخابات سالم کمک کنند و از آرای مردم صیانت نمایند، زیرا دشمنان برگزاری سالم انتخابات را تهدیدی بزرگ برای خود می‌دانند و در تلاشند در روند برگزاری انتخابات مشکل ایجاد کنند.

فرماندار تربت‌حیدریه اظهار داشت: افتخار نظام اسلامی، مردمی بودن و توفیق بهره‌مندی از وجود ولی‌امر است و هر جا ملت حضور بابصیرت داشته باشند، تحیر دشمنان داخلی و خارجی را فراهم کرده‌اند.

فتحی‌نیا از بازرسان و سربازرسان خواست ضمن نظارت قانونی بر روند برگزاری انتخابات و در کمال بی‌طرفی برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات تلاش کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول