اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس:

عربستان در آینده معادلات جهان اسلام جایگاهی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان نه تنها امروز بلکه در آینده معادلات جهان اسلام جایگاهی نخواهد داشت.

عربستان در آینده معادلات جهان اسلام جایگاهی ندارد

عباس رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به دعوت شیوخ عربستان از سران فتنه اظهار داشت: عربستان برای اینکه در واقع فرار به جلو کند و در عین حال مسائل داخلی خودش را با این موضوعات تحت‌الشعاع قرار بدهد و ادعا کند همچنان سیادت کشورهای عربی را به عهده دارد، تحت نفوذ آمریکا و صهیونیست‌ها این اقدام بسیار رذیلانه را انجام داده و بدتر از این خودفروختگان داخلی رفتند و همانگونه که در زمان جنگ منافقان دست به دامن عنصر پلیدی مثل صدام شده بودند، اینها هم آنقدر به پیسی و رذالت افتاده‌اند که از کشوری مثل عربستان تقاضای کمک مالی می‌کنند.

وی تصریح کرد: عربستان نمی‌تواند جایگاهی در معادلات آینده جهان اسلام در منطقه داشته باشد و با این کارها می‌خواهد خود را مطرح کند و به نوعی با دخالت در بحرین و حضور در اغتشاشات سوریه و با مسائلی از این دست می‌خواهد خود را به نوعی پرچمدار جهان اسلام در خاورمیانه قلمداد کند که واقعیت چیز دیگری است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس بیان داشت: هم‌اکنون در عربستان تظاهرات بزرگ و عظیمی در مخالفت با آل سعود برگزار می‌شود، امروز مردم عربستان به دنبال بیداری اسلامی هستند و دیر یا زود حکام عربستان سرنگون خواهند شد و این سنت خدا است و قطعی است.

رجایی ادامه داد: مخالفان جمهوری اسلامی همانند  مهاجرانی و نوری‌زاد‌ و امثال آنان با این بهانه‌ها به دنبال این هستند که به نوعی در صفوف فشرده مردم رخنه کنند و دیدیم که مردم در راهپیمایی 22 بهمن جواب قاطع به آنها دادند و در انتخابات 12 اسفند با حضور چشمگیر و بی‌بدیل یک نمایش قدرت نشان خواهند داد و این را ثابت می‌کنند که اینگونه اقداماتی که ضد انقلاب و حامیان شکست خورده آنان در خارج از کشور دنبال می‌کنند در اراده و عزم مردم تاثیری نخواهد داشت.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول