اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای مرکزی جبهه پایداری در استان اصفهان:

تساهل و تسامح در اصول انقلاب جایی ندارد/فتنه 88 تجلی جریان نفاق بود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای مرکزی جبهه پایداری در استان اصفهان گفت: عده‌ای با شعار وحدت، قصد حذف برخی از اصول انقلاب را دارند و به نوعی دچار تساهل و تسامح هستند که این افراد باید بدانند که مسائل جدی و اصول انقلاب قابل تساهل و تسامح نیست.

تساهل و تسامح در اصول انقلاب جایی ندارد/فتنه 88 تجلی جریان نفاق بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مهدی سیدین‌نیا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جبهه پایداری بحث جدی و اصولی در راستای دفاع از نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب دارد، اظهار داشت: دفاع از حقوق مردم در چارچوب شرع مقدس اسلام، قوانین جمهوری اسلامی ایران و نظام ارزشی حاکم بر جامعه از دیگر مباحث مورد تاکید این جبهه است.

وی با اشاره به اینکه عقلانیت، حاکمیت عقل و تفکر و علم و دانایی از دیدگاه‌های گفتمان انقلاب اسلامی است، افزود: این مباحث امروز توسط جبهه پایداری مطرح شده و این جبهه بر آن پایداری می‌کند.

دبیر شورای مرکزی جبهه پایداری در استان اصفهان  یادآور شد: مردم انقلابی ایران و دلسوختگان انقلاب در مراحل مختلف به ثمر نشستن این حرکت فعالیت کرده‌اند، بنابراین می‌طلبد بر سر یک سری اصول پایداری، پایدار بمانیم تا اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران محقق شود.

وی ادامه داد: اگر این پایداری‌ها در طول انقلاب نبود، امروز کشورهایی که بیداری اسلامی را دنبال می‌کنند، نگاهشان به سمت پایداری جمهوری اسلامی بر سر مواضع به حق خودش نبود.

سیدین نیا با اشاره به اینکه فتنه 88 و نوع رفتار افراد در برابر آن از اصول جبهه پایداری به حساب می‌آید، گفت: این فتنه با یک عقبه قبلی خود را در جریان انتخابات بروز کرد و به صورت یک شبه رخ نداد، بلکه فتنه 88، تجلی جریان نفاق بود.

وی ادامه داد: دو سال از جریان این فتنه می‌گذرد و هر روز چهره‌های نفاق، نقاب از چهره بر می‌دارند و هویت آن‌ها یکی پس از دیگری مشخص می‌شود، اما این انقلاب است که مسیر استوار خود را طی می‌کند.

دبیر شورای مرکزی جبهه پایداری در استان اصفهان تصریح کرد: عده‌ای مسئله فتنه را یک حادثه اجتماعی گذرا می‌دانند که بر اساس یک سری هیجان‌ها به وجود آمده و صحبت پیرامون آن ضرورتی ندارد و سخن از مسائل جدید ارجحیت دارد در حالی‌که این‌گونه مباحث بسیار جدی است و جریان‌هایی که امروز به عنوان جریان انحرافی مطرح می‌شود، دارای ریزه‌کاری‌هایی است که کالبدشکافی آن به برگزاری جلسه‌های مفصل نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه شعار جبهه پایداری استقامت و پایداری بر اصول جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: این جبهه مسائل انحرافی و فتنه را در راستای دفاع از نظام جمهوری اسلامی، جز اصول اصلی خود می‌داند.

سیدین نیا تاکید کرد: جبهه پایداری به هیچ عنوان از آن‌چه که جزو اصول انقلاب است، دست برنمی‌دارد و به یاری خداوند و پشتیبانی مردم می‌تواند این اصول را دنبال کند.

وی ادامه داد: عده‌ای با شعار وحدت، قصد حذف برخی از اصول انقلاب  را دارند و به نوعی دچار تساهل و تسامح هستند که این افراد باید بدانند که مسائل جدی و اصول انقلاب قابل تساهل و تسامح نیست.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول