اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مؤتلفه کرمان:

خط قرمز اصولگرایان جریان فتنه و انحرافی است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت: خط قرمز اصولگرایان جریان فتنه، جریان انحرافی و اصلاح‌طلبانی هستند که تعمدا خط تقابل علما را دنبال می‌کنند، یعنی خط اسلام بدون روحانیت را دنبال می‌کنند.

خط قرمز اصولگرایان جریان فتنه و انحرافی است

احمد‌علی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حساس بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است و از سوی دیگر نخستین انتخابات بعد از خیزش‌های عظیم اسلامی و انقلاب‌های منطقه، همچنین پس از انتخابات‌های برخی از کشورها از جمله مصر و تونس و جریان وال‌استریت در امریکاست که برگزار می‌شود.

وی افزود: اما با توجه به این حساسیت، حفظ وحدت حداکثری بین اصولگرایان بیش از هر زمان دیگر از ضرورت خاصی برخوردار است.

مقدم ابراز داشت: شرایط ما در این مقطع حساس است نه بحرانی، حساسیت آن هم مسائلی محسوب می‌شود که گفته شد به همین دلیل حضور مردم پای صندوق‌های رأی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی بیان داشت: این حضور نشانگر اقتدار نظام و حساسیت مردم بر سرنوشت خود است که یقین داریم ملت با بصیرت و ولایتمدار در انتخابات 12 اسفندماه سال جاری با حضوری گسترده خود 9 دی دیگری را خلق کرده و پیام روشنی به توطئه‌های دشمنان می‌دهند و تمام ترفندها، تهدیدهای دشمنان با شکست مواجه می‌شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان عنوان کرد: مقام معظم رهبری دو هفته پیش در خطبه‌های نماز جمعه تهران فرمودند، "هر چه حضور پررنگ‌تر باشد، اعتبار و ارزش ملی بالاتر می‌رود".

مقدم با اشاره به استراتژی اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: سمبل و نماد روحانیت در حوزه سیاسی جامعتین یعنی جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هستند و مورد قبول همه گروه‌های اصولگرا است که دو بازوی قدرتمند رهبری به شمار می‌روند و از پیشگامان حفظ وحدت هستند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان تصریح کرد: نخستین استراتژِی ما منشور اصولگرایی جامعتین و این منشور سند راهبردی ما است.

وی ابراز داشت: خط قرمز اصولگرایان جریان فتنه، جریان انحرافی و اصلاح‌طلبانی هستند که تعمدا خط تقابل علما را دنبال می‌کنند، یعنی خط اسلام بدون روحانیت را دنبال می‌کنند.

مقدم افزود: اصولگرایان در مقابل سناریوهای دشمنان کاملا هوشیارانه عمل می‌کنند و تلاش برای جلوگیری از تشتت آرا، اختلاف و صف‌بندی در درون اصولگرایی است و در بخش عظیمی از این کار موفق بوده‌ایم. 

وی ابراز داشت: کاندیداها باید فضای انتخاباتی را به فضای رقابتی سالم تبدیل و امید و نشاط در مردم ایجاد کنند و به طرفداران خود توصیه کنند از دایره دینی و اخلاق خارج نشوند.

مقدم گفت: از مردم بصیر و آگاه و هوشمند می‌خواهیم با حضور گسترده و‌ پرشور خود در پای صندوق‌های رأی پاسخ دندان‌شکنی به نظام سلطه بدهند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول