اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

کلاه فتنه 88 در انتخابات مجلس به سرمان نرود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما نیز در این استان باید به گونه‌ای در انتخابات رفتار کنیم تا کلاه فتنه 88 که عده‌ای را از دایره نظام خارج کرد در انتخابات پیش رو به سرمان نرود.

کلاه فتنه 88 در انتخابات مجلس به سرمان نرود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز امروز در همایش هم‌اندیشی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به همت فرمانداری مرکز این استان برگزار شد، اظهار کرد: همکاری همه مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات در این استان بسیار خوب بوده و بر اساس آن به پیشواز انتخاباتی پر شور و با صلابت می‌رویم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ابراز داشت: آن‌چه که از شواهد و قرائن پیدا می‌باشد حضور گسترده و با نشاط مردم این استان در روز 12 اسفند در پای صندوق‌های رای است.

خرم‌روز گفت: بعد از گذشت بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و با همه مشکلات و سختی‌هایی که در یک انقلاب نوپا می‌تواند وجود داشته باشد، حضور و مشارکت مردم در انتخابات برای همه از جمله بدخواهان این نظام خیره کننده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان دلخوشی‌ها و دلخوری‌هایی که به یقین به واسطه برگزاری انتخابات در کشور از سوی دوستان و بدخواهان می‌تواند وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید با افعال و گفتار و کردار خود در انتخابات دوستان را دلخوش‌تر و دشمنان را بیش از گذشته مایوس و دلخور سازیم.

وی به هزینه‌هایی که دشمنان برای به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند اشاره کرد و بیان داشت: آن‌ها در فتنه 88 هر چند هزینه‌هایی بر ما تحمیل کردند، اما در نهایت با شکست در برنامه‌های خود مواجه شدند که باید متوجه کید دشمن زخم خورده در انتخابات ریاست ‌جمهوری دهم باشیم.

خرم‌روز عنوان کرد: همه باید به این سخن رهبر که عده‌ای در انتخابات 88 کلاه به سرشان رفت توجه کنیم و مراقب باشیم که گرفتار فتنه و توطئه دشمن نشویم و اجازه ندهیم کلاه فتنه 88 در انتخابات پیش رو با برخی عملکردهای نادرست به سرمان برود.

* کسانی که دم از ناسالم بودن انتخابات می‌‌زنند چرا در این عرصه حضور پیدا کرده‌اند؟

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بازخوانی سخنان نابه‌جای برخی که دائم از ناسالم بودن انتخابات دم می‌زنند، تصریح کرد: این عده که این‌گونه پیشاپیش سلامت انتخابات را زیر سئوال می‌برند چرا در انتخابات شرکت کرده‌اند و آیا شرکت کردن آن‌ها دلیلی بر رد ادعای آن‌ها نیست.

خرم‌روز گفت: نمی‌گوییم که نظارت‌‌ها به طور 100 درصدی درست بوده و بلا اشکال نیست ولی این قول را به مردم عزیز و شریف این استان می‌دهیم که انتخابات را تا آن‌جا که توان داریم سالم برگزار کنیم.

این مسئول نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با گلایه از برخی کسانی که کار تبلیغات انتخاباتی را در این استان بسیار زود و پیش از موعد مقرر آغاز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمن به فکر ایجاد اختلاف در میان نیروهای انقلاب است که باید با حفظ انسجام و پرهیز از بداخلاقی و روی آوردن به اخلاق اسلامی در انتخابات، آن‌ها را یکبار دیگر در راه رسیده به خواسته‌های خود مایوس و سرافکنده کنیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول