اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

تحریم‌ها و تهدیدات اراده مردم را قوی‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: تحریم‌ها و تهدید‌ات اراده مردم ایران را روزبه روز قوی‌تر می‌کند.

تحریم‌ها و تهدیدات اراده مردم را قوی‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن از امتحان عظیم الهی سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: مردم با وجود تمام مشکلات حضور در راهپیمایی 22 بهمن را یک وظیفه شرعی دانسته و بار دیگر ارادت خود را نسبت به اسلام و مقام عظمای ولایت نشان داده و به مقام ولایت لبیک گفتند.

اقبال تصریح کرد: مردم به دوستان انقلاب اسلامی در سراسر جهان نشان دادند که با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب، همچنان زنده و پویا در عرصه‌های مختلف حضور دارند و دشمن نیز در برابر اراده  جمعی مردم ایران ناتوان شده است.

فرماندار فردوس یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی با مشاهده حضور مردم در راهپیمایی دریافتند که انقلاب در مسیر آزادی و استقلال پیش می‌رود و مردم نیز در این راه مقاوم ایستاده‌اند.

اقبال گفت: مردم وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند و امروز نوبت مسئولان است که بیشتر به مردم توجه کنند و آنان را مورد تکریم قرار دهند.

وی با اشاره به همکاری مردم در طرح هدفمندی یارانه‌ها افزود: واردات گندم ایران قبل از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها یک میلیون و 800 هزار تن بود که پس از اجرای طرح هدفمندی، این میزان واردات به 45 تن کاهش یافت.

فرماندار فردوس کاهش 98 درصدی واردات گندم به کشور را نشان از موفقیت‌آمیز بودن طرح هدفمندی یارانه‌ها دانست و تصریح کرد: صرفه‌جویی650 میلیارد تومانی واردات گندم، بیش از سه برابر بودجه یکسال استان خراسان‌جنوبی است.

اقبال با تأکید بر اینکه مسئولان ادارات باید مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند، یادآور شد: رؤسای ادارات باید به عدم طرفداری از کاندیداها در ساعات اداری توجه و له یا علیه کاندیدا صحبت نکنند.

وی همچنین بر لزوم آمادگی شهرستان فردوس برای استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: شهرستان فردوس در مسیر تزانزیت قرار دارد و از این رو باید بهترین خدمات به مسافران نوروزی ارائه شود.

امام جمعه فردوس نیز با اشاره به نامه 53 نهج البلاغه در رابطه با مدیریت اسلامی گفت: احراز مسئولیت‌های مدیریتی در نظام دینی نیازمند زمینه‌ها و ظرفیت‌هایی است و کسی که می‌خواهد مسئولیت مدیریت را قبول کند باید دارای دانش، تخصص، تقوا و زهد باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجدالدین حسینی افزود: اگر یک مسئول قبل از قبول مسئولیت، در وجود خود، ظرفیت‌سازی نکند قبول مسئولیت برای او زهر و کشنده است.

وی قانون‌گرایی و رعایت حقوق شهروندان را از جمله ویژگی‌های یک مسئول دانست و یادآور شد: مدیر جامعه اسلامی باید نسبت به مردم متواضع و فروتن باشد.

انتهای پیام/ح10 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول