اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب:

تحریم‌ها هیچ تاثیری بر کند شدن پیشرفت انقلاب نداشته است

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: تحریم‌های طی 33 سال گذشته بر کند شدن پیشرفت نظام اسلامی بی‌تاثیر بوده است.

تحریم‌ها هیچ تاثیری بر کند شدن پیشرفت انقلاب نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب حمید جلالی ظهر امروز در مراسم تجلیل از نخبگان و برگزیدگان شهرستان میاندوآب که در تالار امام خمینی این شهرستان ترتیب یافت، اظهار داشت: دنیا منتظر دیدن حضور مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات است و حضور در پای صندوق‌های رای دشمنان اسلام را خوار می کند.

وی افزود: مردم شهرستان میاندوآب در طول 33 سال انقلاب اسلامی همواره با حضور گسترده خود در پای صحنه‌ها عشق و علاقه خود را به نظام اسلامی نشان دادند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات را به طور جدی پیگیری می‌کنیم که مورد تاکید قانون و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: با بسترسازی لازم، انتخابات باید در شان نظام الهی اسلامی و با شور و نشاط برگزار شود.

فرماندار شهرستان میاندوآب، تحریم‌های طی 33 سال گذشته را برای نظام اسلامی بی‌تاثیر دانست و گفت: ایران اسلامی در این مدت علاوه بر اینکه تحریم‌ها را با موفقیت سپری کرده، با موفقیت‌ها و رشد روز‌افزون خود در عرصه‌های مختلف، توطئه‌های دشمنان را بی‌نتیجه گذاشته است.

این مسئول حفظ استقلال و خدا‌خواهی را از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول این مدت ثابت کرده است که حاضر نیست زیر سلطه هیچ کشوری برود و به عزت و استقلال خود پایبند بوده و هست.

جلالی ادامه داد: در زمان حاضر نیز ملت ایران در شرایطی به استقبال انتخابات مجلس نهم می‌رود که قطب آزادی‌خواهی دموکراسی و دیکتاتورهای وابسته به غرب سقوط کرده و ملت‌های جهان برای مقابله با استکبار و استبداد به پا خواسته و به خوبی متوجه اهمیت حفظ هوشیاری و بصیرت خود هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور گسترده در پای صندوق‌های رای در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را بقش بر آب کرده و اقتدار و وحدت مسلمانان را به جهانیان نشان خواهد.

وی هرگونه تشویش اذهان عمومی را در صحنه انتخابات رد کرد و گفت: باید بدانیم که ساز و کار برگزاری انتخابات به دلیل مشارکت معتمدان و نخبگان اجتماعی دچار هیچ‌گونه سواستفاده و یا تقلب نمی‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول