اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

فتنه 88 آخرین فتنه نبود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر هوشیاری و جریان‌شناسی گفت: فتنه 88 آخرین فتنه نبوده است.

فتنه 88 آخرین فتنه نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در آیین تجلیل از یاوران جشنواره مردمی داستان فتنه و بیداری ضمن تشکر از همه افرادی که برای روشنگری در این جشنواره حضور یافتند، اظهار داشت: در حال حاضر دوران حساسی را پشت سر می‌گذاریم و طبیعی است در هر عصری فتنه‌هایی است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید همیشه بیدار بود و جریان‌‌شناس بوده و وظیفه خودمان را نیز به خوبی بشناسیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فتنه 88 آخرین فتنه نبوده است و هرچه جلو می‌آییم با فتنه‌های گوناگونی روبه‌رو هستیم و این موضوع هوشیاری همه را می‌خواهد کسانی که با قلم و ... وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده دارند باید با هوشیاری، به‌موقع و درست تصمیم بگیرند.

محمودی در ادامه با اشاره به قرار داشتن در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این روزها نیز شاهد تحرکاتی هستیم و نباید از این اتفاقات غافل باشیم، دشمنان با نظام و ولایت فقیه مشکل دارند و طبیعی است که مبارزه آنها یک مبارزه تمام عیار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه بیداری ما می‌تواند خنثی‌کننده توطئه دشمنان باشد، خاطرنشان کرد: باید به عنوان سرباز در رکاب مقام معظم رهبری هر کس وظیفه خودش را انجام دهد.

وی در ادامه بیان داشت: آنقدر پیام‌های اسلام و انقلاب اسلامی ایران زیباست که دشمنان نمی‌توانند حجابی ایجاد کنند و ما نیز باید هوشیار باشیم.

محمودی با تاکید بر اینکه باید در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کاری انجام دهیم و گام‌های خوبی برداریم، عنوان کرد: افراد بسیاری در پیروزی انقلاب اسلامی و به ‌ثمر رسیدن این شجره طیبه شکنجه شده، زندانی کشیده و به شهادت رسیدند و همچنین در دوران دفاع مقدس نیز شهدا در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ایران خون خود را تقدیم کردند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه آن روز آنها به زیبایی عمل کردند، خاطرنشان کرد: امروز ما وظیفه سنگینی داریم و باید در این اختلالات و وجود فرقه‌ها و گروه‌های انحرافی دریابیم حق کجاست نو معیارهای حق کجا هست.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین گفت: در این دوران هرکسی تا می‌تواند باید بیدارگری کند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید کوشش کنیم تا پرچم انقلاب را به دست امام عصر (عج) برسانیم و این جهاد مقدس است و فعالیت در این عرصه لیاقت می‌خواهد.

وی اضافه کرد: افراد باید در خیلی از این جاها مظلومانه حرکت کنند و مطمئنا پیروزی هم در این جبهه است و از خدا می‌خواهیم توفیق پاسداشت خون شهدا را به ما عنایت کند و در سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری جشنواره مردمی بیداری و فتنه و این حرکت‌های مقدس استمرار داشته باشد و همانگونه که شهدا 15 خرداد 42 ورامین پیشگام و بصیر بودند ما نیز بتوانیم پیشگام باشیم و با همکاری نخبگان بتوانیم پاسدار خوبی در رکاب ولایت باشیم.

این گزارش حاکی است، آیین تجلیل از یاوران جشنواره مردمی داستان فتنه و بیداری با حضور حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، روسای سابق و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین، اعضای شورای اسلامی ورامین و جمعی از مسئولان ارشد و فرهنگی ورامین و هنرمندان این خطه در فرهنگسرای رازی برگزار شد.

در این آیین از حسین قرایی، رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین به عنوان یکی از بازوان اصلی جشنواره و همچنین تجلیل از خدمات وی در دوران تصدی مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ورامین و پیشوا تجلیل به عمل آمد.

در ادامه این آیین از راویان خاطرات فتنه 88 که مطالب آنها مولد کتاب خرابکار اجاره‌ای بود و همچنین یاوران جشنواره مردمی فتنه و بیداری تجلیل شد.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول